Lange kynnere

guestxy

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Spørsmål.
Har idag hatt mange kynnere.
Har tatt å målt tiden nå og er på 10 min med knallhard mage uten pause. Ikke smertefullt, bare ubehagelig. Er det normalt? Evt noe en skal ringe føden for ? Har jm time i morgen. Hadde egentlig tenkt å vente, men synes de varer så lenge.. :/

Jeg har hatt dager der hele dagen føles som en lang kynner. Jeg ble sykemeldt og dette var en av grunnene. Men dette var jo rundt uke 30, så vet ikke hvordan det er nå.

Jeg ringte føden på lørdag pga blødning og da spurte hun meg om kynnerne mine avtok eller om de var konstante..så mulig det er greit å ta en telefon.

Mine kynnere kan godt vare 10-15 minutter. Når jeg går tur, gjør husarbeid osv får jeg kynner som varer helt til jeg setter meg ned. Da kan jeg det jo gå både 30 og 45 minutter. Skal ikke være farlig nei :)

Sist JM var her hadde jeg en evig lang kynner. hun måtte vente til den var over før hun kunne ta symfysemålet. Hun sa at jo flere barn en får jo mer kynnerer har man. Så ikke noe farlig da tror jeg.

Har slike jeg også, spesielt når jeg er i aktivitet. Presser veldig på nedover selv om de ikke er vonde. Håper de hjelper til å modne godt så fødselen går raskt og greit.

Endte opp med å sende melding til jordmor da bevegelsene og har vært litt rare de siste to dagene. Tidvis krampeaktige. Hun ville jeg skulle ringe føden og de ville ha meg inn :) tipper det egentlig er pga bevegelsene til mini de ville ha meg inn :)
Regner egentlig med å bli sendt hjem igjen etter bt måling og sånn måling av hjerterytme til mini og sammentrekninger er det vel.
Er førstegangs fødene, så vet jo ikke hvordan ting skal være :p men hadde ikke helt trodd at jeg fikk beskjed om å komme inn på observasjon da.. nå får jeg være sikker på at den lille har d bra :)

Endte opp med å sende melding til jordmor da bevegelsene og har vært litt rare de siste to dagene. Tidvis krampeaktige. Hun ville jeg skulle ringe føden og de ville ha meg inn :) tipper det egentlig er pga bevegelsene til mini de ville ha meg inn :)
Regner egentlig med å bli sendt hjem igjen etter bt måling og sånn måling av hjerterytme til mini og sammentrekninger er det vel.
Er førstegangs fødene, så vet jo ikke hvordan ting skal være :p men hadde ikke helt trodd at jeg fikk beskjed om å komme inn på observasjon da.. nå får jeg være sikker på at den lille har d bra :)

De har heldigvis lav terskel for å ta inn til sjekk, veldig betryggende for oss som har født før også det :)

Lykke til :)

Takk :)

Ble som jeg tenkte. Måte sånn CTG, der så alt fint ut, og siden jeg har jm time i morgen mente de at videre undersøkelser ikke var nødvendig :) så da fikk jeg reise hjem.. og ventingen på at noe skal skje fortsetter.. :-P

Back
Topp