Hvor finner jeg de? De jeg har kjøpt til nå er veldig korte i beina.
Er 1.85 og har noen cm å pakke inn
Er 1.85 og har noen cm å pakke inn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg mener å huske at H&M sine er ganske lange, har du prøvd de?
Nei, det har jeg ikke. Har gått i nettbestilling på zalando i disse tider.
Takk for tips
Jeg mener å huske at H&M sine er ganske lange, har du prøvd de?
Eg kjøpte to stk fra HM i fjor vår, var for korte i beina for mine 175 cmNei, det har jeg ikke. Har gått i nettbestilling på zalando i disse tider.
Takk for tips
Ja, verdt å gå og prøve! Evt klikke hjem Jeg er 179 cm og synes å huske at de fra hm var ganske bra til meg sist. De er ganske billige også
Eg kjøpte to stk fra HM i fjor vår, var for korte i beina for mine 175 cm
Dei har og ein litt rar utsving nederst på beina som gjer at det ser enda merkeligare ut. Eg fekk knapt brukt dei i fjor, men har termin i slutten av august i år, så tenker dei kan fungere om eg brettar dei opp nederst. Må berre huske å barbere leggane litt oftare i så fall
Jeg fikk noen bukser fra zalando i posten i går, 3 av de var for korte.. og jeg er 171. Ble så skuffa at jeg orket ikke å levere de tilbake en gang i tillegg var den ene litt trang i siflesketNei, det har jeg ikke. Har gått i nettbestilling på zalando i disse tider.
Takk for tips
Hmm, ja får sjå om smittetala tillater litt shopping i fysisk butikk når eg kjem så langt at eg treng nye klerJeg kjøpte sikkert 10 stk forskjellige gravidbukser på HM i 2019 og ingen av dem var slik du beskriver alle var slim fit helt ned på ankelen og lange nok for mine 179 cm. Så man må nok bare prøve seg frem.