lange dager....

lykkelig2017

Forelsket i forumet
etter flere tilfeller av premature rier må jeg nå være på sykehus fem timer hjemme fra i i alle fall 6,5 uke tel.. det kommer tel å bli laaange daga...

tangsprellen skrev:
etter flere tilfeller av premature rier må jeg nå være på sykehus fem timer hjemme fra i i alle fall 6,5 uke tel.. det kommer tel å bli laaange daga...

Såpass? håper du får besøk og underholdning der.. Så kjedelig å måtte være der så lenge. Jeg mistrives på sykehuset, så lurer på hvordan jeg hadde selv taklet det.. 

Du får ha masse lykke til! 

får hedi vis ligge  på pasient hotelle, men d e o kjedeli lie vvel. har ei vænnina som kjæm innom her når ho kan, men kjenne ikkje så mange her i byen...

Uff så kjedelig da :-(

Etter de 6,5 ukene, blir det da regnet med fødsel eller?
Eller håper de at du da skal klare deg de siste ukene hjemme?

Det hørtes lenge og kjedelig ut! Håper det går over så du får reise hjem igjen...

Huff så kjedelig, men samtidig godt at du blir skikkelig passet på da.. regner de med at det blir fødsel etter 6.5 uke da eller???

Huff det hortes kjedelig utMen men..maa man saa maa man

Regne ikkje mee æ bi å gå så læng, men om æ nu gjør d, så e æ da kommet så langt at æ ka føde på lokal sykehuse.

e du i tromsø?

æ stortrivdes der da æ lå der i 2mnd før sist fødsel.
håpe du kommer hjem snart.

Huff, det hørtest veldig kjedelig ut. Håper du får masse besøk slik at tiden går fort :)

Uff da! Håper du finner en annen jente der som ligger der av lignende årsaker å prate med?

Ellers regner jeg med du har pakket laptop, gode bøker, strikketøy e.l.?
Kanskje du kan dille litt med å starte å lage bok til lillen? Sette inn UL bilder og skrive litt kanskje?

Ojsann... det høres kjedelig ut!
Ser mer og mer at jeg skal være superfornøyd  med dette svangerskapet også. Nyter dagene i full jobb! Hadde gått på veggene hvis jeg måtte gjennom noe sånt!

Hvordan går det tangsprellen? 

jaaada... etter å ha vært her i 4 uke nu, e æ stort sett møkk lei alt på tv, alt på nette, kryssord å håndarbeid.... d begrense sæ liksom kor længe man syntes sånt e fæstli.... får mæ heldivis en tlf der æ kan spelle wordfued på i mårra eller mandag.... d bi jo no nytt liksom ;) trur æ bi å sette værdensrekord...

e få i samme situasjon som mæ her nu... har vært et par, men di hr enten født, å e opptatt me baby, eller fått reise heim førdi d ikkje e "farli" længer.... men æ har nu 4 uke ijænn... å denna uka e d morsdag, valentinsday, Å æ har bursdag.... alle ska feires her før mæ sjøl... JIPPI... æ e liksom ikje så positiv i dag kjenne æ...

Uff, det høres kjedelig ut :-(
Skulle ønske jeg var nærmere, så kunne jeg kommet og holdt deg litt med selskap i hvert fall.

Det høres kjedelig ut tangsprellen. Et forslag hvis du har tv på rommet. Eller pc. Last ned en serie du vil følge med på å se ;-) Kanskje dagene går litt fortere da?

har ei vænninna som laste ned seri te mæ, men kkurat nu e ho bortreist, så vente på at ho ska komme heim å komme me fleir tel mæ ;)

Back
Topp