Lange dager

sas

Gift med forumet
Ja det blir noen tråder fra meg nå gitt. Fra og med november starter jeg jobb igjen. Siden Jamie har fått plass i en annen barnehage enn der broren går betyr dette at mannen må starte åtte istedet for syv og sammen vi kjører bil til jobben. Så det betyr at vi sammen leverer barna og sammen henter barna. Vi har kun en bil og derfor må det gjøres sånn. Dette betyr at barna stakkars må være i barnehagen/sfo fra syv til fem hver dag..JEg HATER det.

Slik det var før jeg gikk ut i permisjon sluttet mannen tre og hentet barna innen fire.

Så jeg lurte på hvordan er det dere gjør det mest effektivt dere som må ha barna til nesten fem hver dag med tanke på middag osv?? JEg får så vondt inni meg at de må være så lenge i barnehgaen,,at middagen ikke vil bli spit før nærmere seks også er det nesten leggetid..sukk.JEg er klar over at mange har det slik, at vi i alle har som vi har hatt barn har vært veldig heldige. HEldigvis vil dette problemet vare kun til jamie får plass der broren går nå..dvs forhåpentligvis til august neste år.

takker for svar.

Jeg ville prøvd å ha maten klar kvelden før, så dere bare trenger varme den opp uten så mye kokkelering. På den måten slipper dere å måtte styre og stresse for å få maten klar med trøtte barn som henger i bena deres.

her blir middagen kveldsmat
så det vi gjorde var at ungene hadde med seg slik at de fikk et brødmåltid i barnehagen rundt 15, så spiste vi middagen ca 18-18.15

Har ikke dine unger sin barnehage max timer pr uka?
Dine unger blir jo å gå 10timer t dagen som e 50timer i ukå.
Her e d max 40timer i ukå som 100% plass

Men forstår at du suns d e domt, å suns d e leit di får så lange dager.
mine begynne og i barnehage t høsten å får ca 8timers dag (fri ein dag i ukå) å eg suns d e lange dager for di :(

middagen tror eg komme t å bli kveldsmat her i huset, så får di som ei over skrive ei skiva å 2 i barnehagen/når me komme hjem :)

d går seg nåk t ska du se :)
å ungene vil nåk kosa seg i barnehagen.

*Tullingen* skrev:
Har ikke dine unger sin barnehage max timer pr uka?
Dine unger blir jo å gå 10timer t dagen som e 50timer i ukå.
Her e d max 40timer i ukå som 100% plass

Men forstår at du suns d e domt, å suns d e leit di får så lange dager.
mine begynne og i barnehage t høsten å får ca 8timers dag (fri ein dag i ukå) å eg suns d e lange dager for di :(

middagen tror eg komme t å bli kveldsmat her i huset, så får di som ei over skrive ei skiva å 2 i barnehagen/når me komme hjem :)

d går seg nåk t ska du se :)
å ungene vil nåk kosa seg i barnehagen.

dæven ikke tenkt over. Men de har jo åpent fra 07.00 til 17.00 og fulltid hos dem er de tidene...Men ikke tenkt selv over hvor mange timer det faktisk er..ble enda mer deppa her..Ja.takk for svar..Skal da følge rådet å lage maten kvelden før..

Da jeg var student og var i praksis, så hadde jenta mi lange dager i bhg. Var ikke hjemme før nesten 17.30. Hadde middager som tok kort tid, ellers så gjorde jeg endel ferdig/halvferdig kvelden før.

Back
Topp