Lange dager med mye venting...

Kripos

Glad i forumet
Januarhula 2014
Jeg sendte min samboer avsted på en 8 dagers tur til Tyskland på fredags morgen. Trodde jo ikke det ville skje noe mens han var borte. Men på lørdags kveld var det brunt/gammelt blod på papiret. Jeg ble veldig skuffet med en gang siden jeg hadde en SA sist.
Men siden det var helligdag på mandag kom jeg meg ikke til legen før på tirsdag. Tok da en blodprøve for å måle nivået av HCG (?). Ble også sykemeldt ifall det skulle skje noe. Skulle slippe sitte på jobb og vente på at det evt skulle skje noe mer.

Dagene har vært fryktelig lange, men i morgen får jeg endelig svar på testen. er så utrolig spent på hvordan det ligger an. Håper det ligger bra an siden jeg fortsatt har symptomer på graviditet :)

Ja, kan tenke meg at det er lange dagar å berre vente på "dommen". Viss det ikkje har vært meir blod, så e vel alt i orden håpe me!

Er det ikke typisk at sånt skjer når det er helligdager??

Lykke til, håper på bra prøveresultat :)

Blir spennandes med svar. Håpar alt ser bra ut!

Åhh - fikk svar på testen i dag. Når jeg tok testen var jeg 6+4 og hadde et nivå på 78000. Har lest meg til at normale verdier i uke 10-11 er alt fra 12 000-290 000. så det ser jo bra ut. Men skal inn å ta ny prøve på tirsdag for å se om det har økt noe. har det det - så ser jo alt bra ut !!! men ble veldig lettet at det var en slik høy verdi :)

Så deilig!!!! Dette går nok veien :)

Hurra!:) Kjedelig at du måtte sitte alene og vente, da:(

Back
Topp