Lange dager før EL, hva gjør du idag?

Marthe<3

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
MayDay2021
September To Remember
Bah dagene før EL, går så fryktelig sakteeeeee:hilarious:

Hva gjør du idag?

Jeg har fryktelig lang dag på jobb 0700- 0100 :sorry:
 
Hadde mest sannsynlig EL i går, da jeg fikk peak på søndag, og low igjen i går kveld.
Er selv på jobb, jobber fra 8:00 til 20:30. Gleder meg til å komme hjem å sove :D
 
Synes dagene etter EL er verst :p her har jeg vært på jobb, er fri for mann og barn resten av dagen (barnet er hos besteforeldre som har ferie og skal overnatte der og mannen skal jobbe) så jeg tror jeg skal se serie og strikke store deler av ettermiddagen/kvelden :D ...selv om husvask hadde vært litt mer fornuftig :rolleyes:
 
Jeg venter utålmodig på EL- bare hatt en mens etter pilleslutt&ammeslutt så vet ikke hvor lang syklus jeg har:rolleyes: Tror den skal komme hvert øyeblikk/ila de neste dagene, så dagene går med til å være altfor aktiv her inne innimellom slaga (har 5 små barn så mye action!):hilarious: Heldigvis vært mye sol her i det siste, så koser oss ute i hagen og på stranda:)
 
Venter på at skolen ska begynne så går bare hjemme å suller eg syns dagene etter EL er verst. Har 2 små (3 og 4 år) så får tida til å gå når de er hjemme er 2-3 dpo i dag og tida går kjempeseint
 
Bah dagene før EL, går så fryktelig sakteeeeee:hilarious:

Hva gjør du idag?

Jeg har fryktelig lang dag på jobb 0700- 0100 :sorry:

Å herre, 18t arbeidsdag? :hungover:

Har ikkje gjort ein dritt i dag, kun vaska og hengt opp klær, daffa på sofaen med bikkjene og SWAT + testa etter el og småstressa for at eg ikkje får stigning :rolleyes::hilarious:
 
I skrivende stund sitter jeg med gutten vår og venter på at han skal sovne :headphone: Deilig tid med full avkobling da han kun trenger at noen sitter i nærheten.
Jeg har el nå ca. og har innkalt til aksjemøte etter poden har sovna:hilarious:
 
hater dagene før EL, og dagene etter! haha!! hater å vente.. prøver å ikke tenke så mye på hvor mange dager det er til jeg kan teste etter EL, men det er jo umulig :p
 
Back
Topp