Lange daga.

lykkelig2017

Forelsket i forumet
Har fått beskjed om å ta livet me ro tel babyen kjæm. Da æ har en tendens tel å føde før tili. Men slit litt me ka æ ska fylle dagan me. Æ strekke masse, men kan ikkje bære gjøre d. Nån som har tips tel ka man kan finne på når man ska være heilt iro? Æ høre åsså en del på lydbøker. Så tips tel gode bøker, gjerne som finnes på storytel tas i mot me takk :) E ikkje så gla i å se på tv.
 
Jeg har vært å kjøpt meg fargebøker :p bra tidsfordriv pluss at det har en beroligende effekt på meg :)
 
Blitt endel brettspilling på padden (har samme spill i hyllen også men på padden kan man spille mot den og ikke andre folk). Dominion når jeg er alene og med sambo spiller jeg endel kingdom builder.
 
Blitt endel brettspilling på padden (har samme spill i hyllen også men på padden kan man spille mot den og ikke andre folk). Dominion når jeg er alene og med sambo spiller jeg endel kingdom builder.

Ja æ spelle mye brettspell når di andre e heime, men e ikkje så god på sån på tlf/nettbrett. Men d gjor æ en del sist æ va gravid.
 
Jeg bruker å laste ned masse forskjellige podcastere og farge i fargebok, eller male noe ;p Bord / stoler / rom osv.
 
Jeg bruker å laste ned masse forskjellige podcastere og farge i fargebok, eller male noe ;p Bord / stoler / rom osv.

Ska sysle litt me barneromme, men probleme e at d e så lite som skal tel før æ må sett mæ ned ijænn. Men ska sy himmel å sængetøy tel sænga å vugga, å gardina tel romme. Før da kan æ sette i eo mens æ hold på.
 
Om noen i familien har bursdag snart, kan du jo sette deg ned og lage figurer til kake i sukkerpasta, tar tid men er gøy :)
 
Back
Topp