Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan utvikle seg over flere dager. Et typisk sykdomsbilde ser slik ut: til og begynne med generelle magesmerter, kvalme og oppkast, etterhrvert får man lett feber og smertene flytter seg mot høyre side. Det er vondt å bevege seg, og man er slippøm over det området som er vondt( Dvs at smertene er verre når man trykker inn og slipper).*pilutta* skrev:
Dramadama skrev:
Det kan utvikle seg over flere dager. Et typisk sykdomsbilde ser slik ut: til og begynne med generelle magesmerter, kvalme og oppkast, etterhrvert får man lett feber og smertene flytter seg mot høyre side. Det er vondt å bevege seg, og man er slippøm over det området som er vondt( Dvs at smertene er verre når man trykker inn og slipper).*pilutta* skrev:
Jeg kjenner det godt når jeg hoster, strekker meg, reiser meg opp (alt jeg gjør med magen) og når jeg trykker inn og slipper.
Haaaaff.. Tror legen er lei maset mitt ;) Har ikke kontroll før 16.august heller.. Æsj!
Det kan være noe så ufarlig som ligamentsmerter, da. Men om du får feber og smertene ikke gir seg ville jeg fått en sjekk før den 16.*pilutta* skrev: