Lang ventetid?

Lillu

Glad i forumet
Jeg venter på innkallelse til UL. Er det noen som kan gi meg sånn ca. ventetid på det? Er såååå spent!!! (Er akkurat 16 uker idag!!!! [:D])

når ble den sendt?

jeg har venta snart 5 uker, og fikk vite at hun som har med ul å gjøre var litt treeig til tider...

alt etter hvor lenge du har venta, så kan du jo ringe og etterlyse?

jeg fikk brev i posten etter tre dager eller noe sånt[:)] men mange uker før selve UL...[:)]

jeg var hos legen i uke 7 og den ble tatt ut av helsekortet.
da jeg var 16 uker ringte jeg for å etterlyse og da viste det seg at de ikke hadde fått den og jeg var seint ute til å få en time.
vil anbefale deg å ringe mandag og undersøke jeg [:)]

Jeg var hos legen da jeg var 5 uker, og fikk innkallelse etter et par uker[:)]

legen min har glemt å sende innkalling så jeg måtte ta kontakt med sykhuset selv..

jeg var hos jm i uke 11 og fikk time til ul 1 uke etterpå!
men da ble det jo lenge å vente!!!![8D] skal på ul til onsdag!

ORIGINAL: Lillu

Jeg venter på innkallelse til UL. Er det noen som kan gi meg sånn ca. ventetid på det? Er såååå spent!!! (Er akkurat 16 uker idag!!!! [:D])

Jeg var hos legen på tirsdag og da sa han at han skulle sende den da. Det har jo ikke gått så lang tid enda. Tror jeg venter litt og ser om jeg får noe i posten, hvis ikke så ringer jeg.

fikk innkallingen 3 uker etter at det ble sendt henvisning. ordinær ul er i uke 18-20 så du får nok snart en inkalling ;) :)

ORIGINAL: littlebaby2010

Jeg fikk den etter 1-2 uker etter at legen sende inn søknaden. 

Jeg var på tidlig ul i uke 9. Å fikk beskjed om at neste ul skulle bli i kalenderuke 17. ( er 3 uker til )
Jeg ringte FØR påske å etterlyste innkaldelsen og fikk beskjed om at dem holdt på med listene for april, men det har ikke kommet noe ennå.
Jordmor anbefalte meg å ringe dem på mandag. Jeg vil jo ha en dato.. å ikke kalenderuke.

Back
Topp