lang tid til sv.kurs??

Prinsessa*

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene
Marsipanene 2019
Snøfnuggene 2025 ❄️
uka før jul ringte jeg og bestillte time for svangerskapskurs i østfold. og dama noterte alt sammen og sa at jeg ville motta mer info om kurset i januar.

jeg har enda ikke fått noe og synes det tar fryktelig laaang tid. er det bare jeg som ikke klarer å vente og er utolmodig eller bør jeg sjekke om de har glemt meg? hehe[8|]

var jo et prosjekt i seg selv å komme gjennom på tlf der og få snakke med rett person så håper jeg får noe i posten snart. helst i går!!!

når bestillte dere og har dere fått noe info?? kanskje bare jeg som er blitt glemt haha...

Har ikke bestilt enda, men vi er usikre på om vi skal dit.
Men hadde jeg vært deg ville jeg ringt og hørt... Vi er jo i midten av januar allerede...

jordmor sa til meg i dag ,at her i kommunen hos oss så samles det opp dem som har termin i april, og de får tilbud om kurs så tett innpå fødselen som mulig.
så hun trodde det ble i februar/mars...

jeg fekk all info med JM når jeg og typen var der, og fekk all info da om sted, tidspunkt osv...

hmm.., ja det va det .., må gjerna melda meg på eg og snart...

skal til jm 2 februar så kan vel vente til da. for har de glemt meg nå så får jeg vel kurs før april håper jeg[&:]

Fikk all info om svangerskapskurs og ammekurs av jordmor ved første timen etter nyttår [:D]

Jeg tenkte jeg skulle melde meg på når jeg skal til JM 28.jan.

Back
Topp