Lang tid mellom ammingene..

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Nå de siste dagene går det mye lengre tid mellom ammingene. Spesielt på dagen.. Går nå fire timer mellom hver gang hun vil spise. Drikker kun 5-8 min (det har hun alltid gjort). Sover så masse for tiden. Er jo herlig da..[;)] Hun har begynt å bæsje hver dag nå og virker også mer fornøyd. Kansje derfor... Før kunne det gå optil 3-5 dager mellom bæsjingen hihi [:D]. Hvor lang tid går d mellom ammingen deres?

Det går veldig bra med ammingen her [:)].
Det kan gå alt fra 2-5,5 timer mellom måltidene på dagen, og har flere netter i det siste begynt å hoppe over nattmåltidet - og det er deilig det!! [:D]
Ammer 5 ganger i døgnet. Hvis hun fortsetter å være fornøyd, så vil jeg prøve å fullamme henne frem til 6mnd som jeg gjorde med brødrene hennes.

Okey godt å høre [;)] Det er vel bare normalt at det går lengre tid mellom hver gang hun vil ha mat.. Så lenge de blide og fornøyde [:D] Jeg skal også amme til hun er 6-7 mnd tenkte jeg [;)]

Fortsetter amminga etter 6 mnd også, men hvis hun er fornøyd vil jeg fullamme henne til hun er 6 mnd før jeg begynner med grøt [:D].
Førstemann ammet jeg til han var 15 mnd, da var det jeg som avvente han (han ville egentlig fortsette han...) Da var det bare morgenmåltidet igjen, men pga jobb hadde jeg ikke tid til det på morgningen....
Andremann var vel omtrent blitt 1 år - da ville han ikke ha mer.

ORIGINAL: FebruarGullet

det går kjempefint, er ca 3 timer imellom, alt etter som egentlig. på natta spiser han ikke mellom 20 og 03 ca[:D]

Akkurat det samme som her det!! [:)][;)]

Back
Topp