Lang syklus

Juvelen10

Glad i forumet
Hei,

Ble stimulert i februar, fikk ut 7 egg men endte på avbrutt forsøk pga. fare for overstimulering. Har 3 blasto på frys og skal sette inn i mai. Fikk en såkalt bortfallsblødning/mens etter runden på stimulering og er nå i syklus nr 1 etter runden med stimulering, på dag 30 og fikk positiv eggløsningstest i går.

Er det vanlig med såååå lang syklus etter stimulering? Har vanligvis EL på dag 16 ca…

Hei! Jeg fikk avbrutt forsøk i februar. Gikk ca 10 dager fra uttaket til jeg fikk avbruddsblødning. Neste syklus var ganske normal på 32 dager (litt lengre enn jeg hadde trodd). Jeg tester ikke etter EL da, så vet ikke når jeg hadde det...

Mener jeg har lest flere som har fått litt "rar" syklus etter stimulering da!

Hei! Jeg fikk avbrutt forsøk i februar. Gikk ca 10 dager fra uttaket til jeg fikk avbruddsblødning. Neste syklus var ganske normal på 32 dager (litt lengre enn jeg hadde trodd). Jeg tester ikke etter EL da, så vet ikke når jeg hadde det...

Mener jeg har lest flere som har fått litt "rar" syklus etter stimulering da!
Takk for svar ☺️ Kjedelig å må vente enda lengre på innsett… Men ikke noe å gjøre med :angelic:

Takk for svar ☺️ Kjedelig å må vente enda lengre på innsett… Men ikke noe å gjøre med :angelic:
Jaa, det er kjedelig! Venting er noe skikkelig dritt... Jeg blir aldri bedre selv om jeg har mye erfaring :laughing002

Back
Topp