Lang syklus

Shentz

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
Er det noen her som vet om "kjerringråd" for å stabilisere og korte ned syklusen? Syklusen min er helt på bærtur etter exu i julen, først 111 dager, deretter 37 og nå 49. Finnes det noe tabletter etc man kan få tak i reseptfritt evt andre ting man kan ta for å få kortere syklus og evt bedre sjansen for å bli gravid/holde seg gravid. Vi har prøvd i veldig mange år på nr 2, alt er normalt med oss i følge prøvene, men vi mister hver gang (alt fra 4-12 uker på vei). Blir vel å be om mer hjelp om ingenting endrer seg snart, men tenkte prøve det jeg kan før den tid.
 
Er det noen her som vet om "kjerringråd" for å stabilisere og korte ned syklusen? Syklusen min er helt på bærtur etter exu i julen, først 111 dager, deretter 37 og nå 49. Finnes det noe tabletter etc man kan få tak i reseptfritt evt andre ting man kan ta for å få kortere syklus og evt bedre sjansen for å bli gravid/holde seg gravid. Vi har prøvd i veldig mange år på nr 2, alt er normalt med oss i følge prøvene, men vi mister hver gang (alt fra 4-12 uker på vei). Blir vel å be om mer hjelp om ingenting endrer seg snart, men tenkte prøve det jeg kan før den tid.
Siden du sier at dere har tatt prøver så regner jeg med at dere er utredet, men fikk du ikke resept på noen medisiner som kunne stabilisere syklusen din? Har ellers hørt at salvie-te kan hjelpe for uregelmessige sykluser :) Ikke prøvd det selv, da.
 
Har ikke så mye råd ifht å få en kortere/stabil syklus, men ifht å ikke miste så kan det hjelpe å gå på progesterontilskudd fra EL og utover (Lutinus eller crinone f.eks)! Man kan også prøve Prednisolon (immundempende og som gjør at kroppen ikke støter ut friske embryo) eller blodfortynnende! Hvis dere har mistet fler enn 3 ganger etter uke 5, så er det også mulig å ta en utredning for habituell abort! Den kan gi svar på hvorfor man mister! Ville tatt opp dette med gyn☺️ Lykke til☺️
 
Back
Topp