Lang sommerkjole *link*

Den var kjempefin den kjolen!! [:D]

Elsker sånne lange kjoler. Bare synd jeg er så lav, de blir fort så altfor lange!!

Jeg tror den blir for ang med stor mage...men kan hende det blir fint, siden den strammer under puppene da...
men jaaaaa....den var rå stilig i svart da[8D] var fin i både blått og råsa...men tror jeg ville hatt råse jeg oxo[:)]

den var veldig fin men syns den var veldig dyp mellom puppene..... og med store gravidpupper blir det kanskje litt mye pupp :P

Den var fin!! søstra mi har noen sånne fra kina;) de er knall fine! sikkert ikke helt lik..men ser ca sånn ut;)

ORIGINAL: Nessii

Da var kjolen bestilt.. ble 196 kr for kjolen og frakt [:D]

kult, tenker på den jeg oxo...kor lang er du? hehe[:D]

ORIGINAL: Cizza03

Jeg er 173 cm høy [:)]  bestilte XL.. skulle kanskje ha bestilt L..

Jeg er 173 cm høy [:)]  bestilte XL.. skulle kanskje ha bestilt L..

hmmm....du var litt høyere enn meg da....

noen andre som skal bestille kjole og er rundt 167 cm høy???? hehe, er så usikker på str og lengde her...[:)]

Jeg er 167 høy. [:)] Tror jeg hadde bestilt Large. Men jeg er ikke super spinkel ellers da. [8D]

Dødsfin kjole!!! [:D] men jeg er så dårlig på bestilling på nett. Går det an å betale med postoppkrav?

ORIGINAL: Jane*

Jeg er 167 høy. [:)] Tror jeg hadde bestilt Large. Men jeg er ikke super spinkel ellers da. [8D]

Dødsfin kjole!!! [:D] men jeg er så dårlig på bestilling på nett. Går det an å betale med postoppkrav?

ka str brukte du før du ble gravid da?
Funderer på medium her siden den ikke strammer rundt magen, da den strammer under puppene i midja [8D] hadde vært en fin kjole å ha på 17 mai dette...[:)] 

Helt nydelig kjole! Trur den blir fiiiin på :) Sitter og lurer på å bestille en til meg jeg også, he-he

smittsomt med sånne tråder som dette...ha ha ha[:)]

Funderer på medium her siden den ikke strammer rundt magen, da den strammer under puppene i midja [8D] hadde vært en fin kjole å ha på 17 mai dette...[:)] 

Bruker vel som regel Large til vanlig også, ser ikke ut som denne klemmer på magen. Så tror jeg hadde gått for Medium om jeg brukte det til vanlig ja [:)][:)]

Bruker vel som regel Large til vanlig også, ser ikke ut som denne klemmer på magen. Så tror jeg hadde gått for Medium om jeg brukte det til vanlig ja [:)][:)]

hmm...ja da tror jeg at jeg skal gjøre det, bestille ikveld[:)]

hva med magen får vi den inn i den kjolen?

Takk for inspirasjon! Måtte kjøpe en lignende jeg også! :)) Blir spennende å se om den passer da...........
Kjekt å ha noe i reserve dersom bunaden skulle bli for liten, mtp 17. mai, 2 konfirmasjoner og 2 bryllup før fødselen!

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280606422584&var=580014178160&ssPageName=STRK:MEWAX:IT#ht_8022wt_905

Back
Topp