Lang reise vei og St.Olavs

B

Bethlisa

Guest
Har en times fly tur til Trondheim og nesten 2 timers kjøring til flyplassen. Har første UL sprøyte dag 10 som er fredag 18 September. Har tidligere hatt 13 og 14 sprøytedager før jeg har vært klar, så må nok ha flere enn 10 dager nå også. Hvor mange overnattinger skal jeg belage meg på? Blir det en dagstur første UL på fredagen eller vil de har meg der frem til innsett da tro? Noen her som kan fortelle om hvordan dere har gjort det? :)

Last edited by a moderator:
Jag personligen har aldrig upplevt att bara ha ett ultraljud, har alltid varit 2 hos mig. Men det är ju hos mig som sagt.

Det kan gott vara att dom vill ha ett ultraljud igen på måndagen? Om dom inte är happy med storleken..och skulle dom va nöjd så tror ja kanske uttak hos dig blir måndag oavsett..tror jag

Tror dom låter dig bestämma eftersom det bara är en timmes resa .

Jeg skulle ha ul annenhver dag fra sprøytedag 8, men da jeg kom dit på sprøytedag 10, mente de at pga reiseveien (6 timers kjøring tur/retur) så var det unødvendig at jeg kom tilbake på sprøytedag 12. Men når det kom til stykket burde jeg vært der på sprøytedag 12 også, for når jeg kom dit for uthenting på "sprøytedag" 15, så viste det seg at jeg var understimulert.

Jeg bor heldigvis nært, kjører lett tur/retur. Det er jeg glad for sist for da hadde jeg ultralyd fire ganger på en uke :p de er veldig redd for overstimulering og å gi for mye medisin så jeg blir tatt inn ofte fordi jeg lett blir overstimulert og responderte dårlig på hormonene samtidig. Så jeg hadde nok belaget meg på en laaang tur, men det trenger jo ikke bli slik for deg såklart.

Jeg var inn på 2 ul'er. En på tirsdag og en på fredag - uttak på mandag igjen. Bor ganske langt unna jeg også (ikke så langt som deg da).

Back
Topp