Lang protokoll Riksen

LissyLou

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
Hei jenter :)
Vi skal i gang med lang protokoll på riksen nå.
Til dere som hører til der eller en annen klinikk hvilke medisiner gikk dere på? :)
Og hvor lenge?
Vi har fått beskjed om oppstart på synarela 10.1 men venter på beskjed om resten av medisinene til uka!
Er så spent på heile prosessen!

Jeg har hatt tre lange på Riksen. De to første spraya jeg i tre uker, siste i fire uker.
Så ble det 12 dager med sprøyter de to første også 10 med høyere doser siste.

Gonal-F som stimulering på alle tre.

Også alltid Ovitrelle eggløsningssprøyte. Men jeg har bytta på Crinone og Lutinus som støtte etter egguttak.
De to første innsett, ett fersk og ett frys, tok jeg Crinone, også gikk jeg over til Lutinus og har tatt dette de to siste ferske.

Hei jenter :)
Vi skal i gang med lang protokoll på riksen nå.
Til dere som hører til der eller en annen klinikk hvilke medisiner gikk dere på? :)
Og hvor lenge?
Vi har fått beskjed om oppstart på synarela 10.1 men venter på beskjed om resten av medisinene til uka!
Er så spent på heile prosessen!

Det kommer an på hva "problemet" er. Jeg har lav amh så jeg gikk på hestedoser med Puregon. Fikk Lutinus på siste forsøk, crinone de 5 forsøkene før.

Hørte til riksen da vi gikk igjennom IVF. Tror jeg gikk en måned på medisiner. Synarela og høyeste dose gonal-f, før ovitrelle og lutinus. Gravid på første forsøk:)

Problemet ligger ikke hos meg men hos mannen...
Er så spent på hvilke sprøyte jeg skal ta, har hatt 4 inseminasjonen forsøk hvor jeg ble gravid på nr 2 men mistet seint. Jeg har veldig lang reisevei og di snakket om sprøyte opplæring nå på ivf men var ikke heilt sikker på hvilken. På inseminasjon gikk jeg på menopur noe som ikke var noe stress. Men takk for alle svar, jeg får Google litt di forskjellige dere har oppgitt :)

Back
Topp