Lang protokoll og medisiner

Hope90

Pergo baby??
VIP
Dere som har vært/ er igjennom lang protokoll.

Hva slags medisiner har dere brukt? :)

Først synerela nesespray, så menopur sprøyter, avsluttet herligheten med ovitrelle eggløsningssprøyte :)

Så gøy at dere skal i gang hope!

Jeg startet med synarela spray, deretter bemfola sprøyter og til slutt ovitrelle. Deretter Lutinus.

På fryseforsøket nå tar jeg Progynova tabletter :-)

Jeg startet med synarela også puregon sprøyter, også ovitrelle og nå crinone :):)

Jeg startet med synarela, deretter menopur sprøyter. Ovitrelle eggløsning sprøyte og crinone etter innsett :)

På lang protokoll starter man først med nedreguleringsspray, de fleste bruker Synarela/Suprecur.
Så starter sprøytene, da er det vanlig med Gonal-f, Puregon, Bemfola, Menopur. Klinikken bestemmer hva som er best for deg, jeg tror de tre første sprøytetypene er like når det gjelder virkestoff, så da sjonglerer klinikkene litt på hva de forskjellige får. Så er det eggløsningssprøyten Ovitrelle, og deretter lutealfasestøtte, Ala Crinone, Lutinus, Cyclogest.

Lykke til!

Jeg hadde forresten Synarela, Gonal-f, Ovitrelle og Lutinus :-)

Så gøy at dere skal i gang hope!

Jeg startet med synarela spray, deretter bemfola sprøyter og til slutt ovitrelle. Deretter Lutinus.

På fryseforsøket nå tar jeg Progynova tabletter :-)
Ja det er veldig gøy at vi endelig skal igang :D er veldig spent på.all informasjon som kommer på mandag :D

Ja det er veldig gøy at vi endelig skal igang :D er veldig spent på.all informasjon som kommer på mandag :D

Eller, mente kanskje ikke gøy i den forstand. Haha. Men fint da, bra at dere endelig får hjelp! Vært en lang reise for dere, men nå blir det andre boller!

Eller, mente kanskje ikke gøy i den forstand. Haha. Men fint da, bra at dere endelig får hjelp! Vært en lang reise for dere, men nå blir det andre boller!
Hihi nei det skjønte jeg :) men ja det er gøy å endelig få hjelpe til å komme et steg lenger på vei :D

Back
Topp