Lang protokoll - IVF

Milo83

Andre møte med forumet
Hei noen som kan hjelpe meg finne ut av hvor lang en lang protokoll egentlig er? Jeg skulle helst spurt sykehuset, men de har ferie til uti august. Håper på svar herfra
Jeg startet på Synarela i dag 26.07. Hvilken ca dato blir egguttak og egginnsetting da ?når kan jeg forvente å ta en graviditetstest og vite om noe av dette ble vellykket? ??
Hvis alt går som forventet da selvfølgelig på forhånd takk for alle svar herfra:)
Mvh spent ;)

Hei!

Jeg har ikke boken med mine datoer foran meg, men så akkurat denne på Instagram. Kanskje den gir deg en pekepinne.

Lykke til!! ❤️

Hei!

Jeg har ikke boken med mine datoer foran meg, men så akkurat denne på Instagram. Kanskje den gir deg en pekepinne.

Lykke til!! ❤️

Takk ❤️ det står 7 uker. Tror du dette inkluderer tiden man venter på svar fra graviditetstesten også? Eller gjelder de 7 ukene bare til egg innsett tro?

Fra oppstart til innsett for min del tok det 8 uker. Nå ble riktig nok mitt avbrutt. Så da ville det tatt 9 uker før en eventuell positiv test

Jeg holder på med lang protokoll nå, startet med nesespray 5/7 og i dag startet jeg med sprøyter. Uttak og forhåpentligvis innsett blir i uke 32 så 7 uker er vel da inkl. ventetiden etter man har satt inn egg :)

Back
Topp