lang prøvetid før det endelig gikk

Janneymortilsnart3

Forelsket i forumet
Hei alle sammen:)

Er det flere som har prøvd lenge før de endelig ble gravide?
Her prøvde vi i 9mnd, før vi, eller jeg ble gravid. Det føltes som en evighet!!! Men så var vi jo forberedt på det også, da det tok 7mnd forrige gang :)

Vi er sååå glad!!

PS: gleder meg til å bli kjent med dere:)
 
  • Liker
Reactions: Ega
Etter å ha prøvd i 2,5 år - 9 mnd høres så normalt ut ;) til slutt fikk jeg henvisning til spesialist gynecolog og fikk påvist redusert eggreserve for alderen. Fikk resept på Femar hormontabletter. Etter 4 perioder ville eg droppe det... Slappe av og ikke tenke så mye om det.. men akkurat da hadde all magic skjedd :smiley-angelic002:cool14
 
Er vel 2 år og 8 måneder siden vi starta, og litt over ett år siden vi ble henvist til IVF. Hele 2018 har gått med på IVF, det er brutale greier!

Så ja, man kan si veien hit var lang, håper bare det varer til termin :)
 
  • Liker
Reactions: Ega
Tok 3 år fra vi startet med første til jeg ble gravid med IVF. Denne gangen har vi "bare prøvd" i 1,5 år. 3 stk negative innsett av egg før spiren satt på høstens 2 runde med ferskforsøk (full hormonstimulering og lang protokoll). IVF er tunge saker.... 9 mnd høres normalt ut. Men skjønner at det føles lenge mens man står i det. Alt innenfor 1 år er helt normalt :) Godt spiren deres satt til slutt :)
 
Back
Topp