Lang og slank baby - BUKSER!!

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Av alle utfordringer man skal få.. Men dere som har/har hatt lange og slanke (tynne) babyer, hvor kjøper/kjøpte dere bukser? Name it vet jeg om, samme med hust&claire. Men nå har jeg vært i samtlige butikker og alle er utplukket på størrelsen vi trenger. HM, Lindex og Kappahl er helt håpløse i fasongen. Jeg trenger tips!!

Hvilke type klær på kappahl har du sett på? Storebror var lang og slank og da passet alltid kappahl så godt. Newbie er bredere i fasongen enn de andre klærne synes jeg

Hvilke type klær på kappahl har du sett på? Storebror var lang og slank og da passet alltid kappahl så godt. Newbie er bredere i fasongen enn de andre klærne synes jeg
Tror jeg bare har sett newbie egentlig. Har ikke tenkt så mye på merket i grunn, men det er altså flere typer? Har fått en del tøy fra kappahl som er altfor bredt, og derigjen kort. Litt som cubus i formen liksom..

Tror jeg bare har sett newbie egentlig. Har ikke tenkt så mye på merket i grunn, men det er altså flere typer? Har fått en del tøy fra kappahl som er altfor bredt, og derigjen kort. Litt som cubus i formen liksom..

Hmmm... jeg har aldri kunnet bruke cubus på noen av mine, mens kappahl har vært det absolutt beste! Men det var jo 7 år siden da :P Men ja kappahl har andre klær enn newbie også

Cluet er tøy som kan strammes i livet.

Jeg oppdaget at vi faktisk har ei med knapphullsstrikk i livet og to knapper i str 68. -det er slikt man må ha med slanke unger. (Nå slakket jeg den ut da, for denne har hun arvet fra sin kusine som var like ting da hun var et år som min fem mnd gamle datter gjør nå...) Jeg må muligens venne meg til det.... med de to andre har jeg strammet slikt til det strammeste stort sett...

Zara og PoP har også mye bukser som har knapper og strikk i livet.

Memini passer perfekt til mi lille som er lang og tynn. Både dressene og buksene er lange i beina :) Har prøvden del fra nameit selv, men de buksene blir for store/vide i livet til mi :(

Samme problemet her men mange bukser har strikk i livet som kan strammes, så jeg strammer alle helt inn, funnet på h&m, Lindex, KappAhl ol

Prøver å kjøpe bukser med strikk til å stramme inn i livet. Da får man strammet dem inn selv og babyen slipper å ha bare bein. Nå ser det ut som jeg slipper det problemet en stund pga fint vær.

Cluet er tøy som kan strammes i livet.

Jeg oppdaget at vi faktisk har ei med knapphullsstrikk i livet og to knapper i str 68. -det er slikt man må ha med slanke unger. (Nå slakket jeg den ut da, for denne har hun arvet fra sin kusine som var like ting da hun var et år som min fem mnd gamle datter gjør nå...) Jeg må muligens venne meg til det.... med de to andre har jeg strammet slikt til det strammeste stort sett...
Her måtte devstrammes så mye at det ble klumper så det hjalp ikke

Her måtte devstrammes så mye at det ble klumper så det hjalp ikke
Det blir ganske klumpete ja, så jeg kombinerer helst bukser som er litt smale og har strikk.
Og gjerne er ganske myke, klumpete jeans er mer ubehagelig

Vet bare om name IT, H&C og memini. Men vil tro utenlandske merker fra europa er smalere. Men vet dessverre ikke om noen, men kanskje søke litt på utenlandsk barneklær?

Her levde vi i heldrakter i en periode :) å selebukse. Nå har det gjevna seg litt mer ut. Men må ha knytting i livet på joggebukser ol. Ellers glir de av.

Wheat, Holly's, Noanoa var de jeg kom på nå så har smalt tøy.

Back
Topp