lang mammabukse...?

Småtass

Glad i forumet
Er det noen som har ett tips om hvor jeg kan finne en lang mammabukse (jeans)? er 177 høy og har lange ben så HM sine for eksempel er alt for korte...
Tok idag på meg en dongeribukse som var litt for stor for et par mnd tid siden og den begynner å bli i minste laget nå så innser at det er på tide å kaste inn håndkleet og gå til innkjøp av mammabukse :)

Vet ikke jeg..har motsatt problem! Men det eneste jeg kan si er jo at nå er tiden snart inne for ankelbukser[:D][:D]

Den ene buksa mi fra H&M er faktisk milelang!! Jeg er ca. 170 med normale ben..

jeg var innom H&M i dag faktisk og sjekket ut litt, og jeg finner ingen som er små nok i lårene, di selger jo kun bukser fra str 36 og oppover, jeg er str 34 [:(]

Jeg kjøpte en på den kulemage fra 2wear, den er kjempelang, jeg er 176 selv og har lange bein. Ellers har de med to forskjellige benlengder på de fleste modellene hos Ellos.

Jeg har ei fra mamalicious, den kommer i forskjellige lengder. Er litt lang til meg men den er i lengde 34. Kjøpte den på tilbud på bellykiss i Trondheim og er superfornøyd, kjempegod strech i den! Anbefales!!

Jeg er 183 og får ikke tak i bukser lengere, men tightsene på hm er kjempe fin for mine bein.
Går bare å gleder meg til det så varmt at jeg bruke kjoler og capribukser [:)]

Back
Topp