Lang, kraftig kynne

En eller to?

Elsker forumet
Septembergull'17
De siste dagene har jeg hatt kynne som har vært skikkelig kraftig og som varer lenge. Må ta meg pustepause om jeg driver med noe og stoppe opp om jeg går.
Og så kommer de ganske ofte...

Kan ikke huske at de var så kraftige sist!

Håper det er et godt tegn på at fødsel starter snart ;)
I følge jm var det helt normalt, så må vel bare puste meg gjennom de...men blir sliten av det...

Spennende[emoji1319] krysser fingrene for at det betyr at ting er på gang[emoji1360]

Slike har eg mange av også. Hadde slike konstante kynnere på tirsdag, i går var det roligere igjen.... :( Jm og lege mente dette var modning i mitt tilfelle, så håper du er heldigere :) Har hatt flere slike kynnere siste ukene, så håper i det minste at det betyr at eg blir moden innen fødsel neste uke :P

Slike har eg mange av også. Hadde slike konstante kynnere på tirsdag, i går var det roligere igjen.... :( Jm og lege mente dette var modning i mitt tilfelle, så håper du er heldigere :) Har hatt flere slike kynnere siste ukene, så håper i det minste at det betyr at eg blir moden innen fødsel neste uke :p
Får virkelig håpe det er modningstegn ja!
De kommer uansett når på døgnet og uansett hva jeg gjør. Støvsuga litt i stua i dag og fikk en sånn stikking opp i underlivet så jeg nesten begynte å grine. Men det gikk over, og nå er det rolig igjen :confused:
Vi får krysse fingrene for fødsel snart! For dette blir man nesten mer sliten av...

Back
Topp