Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: heges79
Vi hadde også med noen nye små leker på flyet og tegnesaker.
Også har jeg en sleip mann da.. Han dro på Elkjøp og kjøpte bærbar dvd-spiller. De har jo 30 dagers full returrett.. Så han leverte den tilbake etter turen og fikk pengene igjen.. [8D][8D] Vi var veeeldig forsiktig med den og tok ikke av plasten på skjermen og sånn [;)][;)]
Oliver så myyyye på den [:)]
ORIGINAL: TwistedSister
Også har jeg en sleip mann da.. Han dro på Elkjøp og kjøpte bærbar dvd-spiller. De har jo 30 dagers full returrett.. Så han leverte den tilbake etter turen og fikk pengene igjen.. [8D][8D] Vi var veeeldig forsiktig med den og tok ikke av plasten på skjermen og sånn [;)][;)]
Hahaha, gjorde T det?? Nå fikk jeg meg en god latter[:D][:D]
ORIGINAL: TwistedSister
Hahaha, gjorde T det?? Nå fikk jeg meg en god latter[:D][:D]
Hehe...skinnet bedrar vet du [8D][8D][8D] Han kan sine sleipe triks..Overrasker stadig [:D][:D]