Lang dag på sykehuset

pippå

Glad i forumet
Da har ej vert å drukket 200ml sukker holdig drikke og skal sitte hær å glane i 2t! Så skal ej hente mannen før vi skal t bake på ul!

Glukosebelastningstest? Tok den for noen uker siden og den var pyton! Fikk 3,5dl sukkervann som jeg skulle drikke iløpet av 5 minutter og jeg trodde jeg skulle stryke med av det. :p Anbefaler å få i deg noe godt og salt etterpå (i midt tilfelle løp jeg til burger king og kjøpte meg kyllingburger).
Lykke til på UL! Jeg og vil ha flere UL'er. :(

æsj den smaker møkk.
Huser jeg satt å tørsta og sulta ihjæl i 2 timer :P

Spennende med ny ul, er det vekst estimering?
Jeg skal på ny kontroll den 19, begynner i grunn å bli lei av all ulene jeg :P blitt så mye

Masse lykke til:) kjedelig når man må vente, håper du har noe å bedrive tiden med:)

Skulle egentlig slippe denne gangen og heller ta langtids måling, men så klart tiøøet dei bort svara på den og ergo sitter ej hær! Gleda mej til vann og halsbrann tablett og nokke å sette tenna i!
Skal på ul fordi dette er IVF barn!

Du er kanskje snart ferdig nå?

Kjedelig det der :( Håper du tok med noe å fordrive tiden med :)

æsj den smaker møkk.
Huser jeg satt å tørsta og sulta ihjæl i 2 timer :P

Spennende med ny ul, er det vekst estimering?
Jeg skal på ny kontroll den 19, begynner i grunn å bli lei av all ulene jeg :P blitt så mye

Å,bare nyt det! Jeg hadde tidlig ul i uke 13,så oul i uke 18 eller noe. Har sett lille en gang etter det hos jm,med bare kort for å finne ut hvordan h*n lå siden hun ikke fant hjertelyden.
Hun har jo ul apparat på kontoret. Har så lyst til å se,men tør jo ikke å spørre :(

(Sorry at jeg kuppa tråden litt..)

Å,bare nyt det! Jeg hadde tidlig ul i uke 13,så oul i uke 18 eller noe. Har sett lille en gang etter det hos jm,med bare kort for å finne ut hvordan h*n lå siden hun ikke fant hjertelyden.
Hun har jo ul apparat på kontoret. Har så lyst til å se,men tør jo ikke å spørre :(

(Sorry at jeg kuppa tråden litt..)
Åh, her hadde jeg en i uke 7, 13,15, 19 24,27, 30(2 ganger) å nå hver 14 dag.

Ikke mening å kuppe tråden :/

Lillebror låg med hodet ned og veier va 2000g og estimert til 3600g ved termin! Var også på føden pga søimproppa som er gått og kynnera og mensmurronger og da målte dei livmorhalsen t 3, 8cm!

Lillebror låg med hodet ned og veier va 2000g og estimert til 3600g ved termin! Var også på føden pga søimproppa som er gått og kynnera og mensmurronger og da målte dei livmorhalsen t 3, 8cm!

Godtat alt er bra :D
3,8 CM er jo bra :D min var også det nå sist. men den har synket fra 5 cm til 3,8 cm.
Etter jeg startet med disse murringene mine.

Back
Topp