Nussenasse
Elsker forumet
Nå har vi kommet hjem fra barneavd. på Fredrikstad sykehus. Jenta mi har vært dårlig siden natt til tirs. Sånn febersyk og hosting tirs og ons. Men i dag var hun helt "borte" i øya sine. Hadde 39 i feber og bare sovna i armene mine hele tiden. Måtte vekke henne for å se hvordan kontakt jeg fikk. Ved ett tiden begynte jeg å bli skikkelig bekymra. Hadde ikke fått i hennemer enn et par teskjeer pærejuice og ingen bleier var våte. Trampa inn døra hos legen, og deretter var det rett inn på sykehus.
Hun hadde innsunken fontanelle, stigende crp og leucocytter og bare sovna der også. Dehydrert og veldig feberpreget.... Etter mange prøver fikk vi avkreftet lungebet. og rs-virus( takk og lov). Etter behandling av noe jeg ikke husker hva heter og tvangsdrikking, kom hun seg veldig. Fikk dra hjem hvis vi kunne dra innom å ta nye prøver i morgen. Slapp akkuratt innleggelse med sonde!
Så i dag har vært en tøff mamma og pappa dag, men masse gråting og bekymring!
Hun hadde innsunken fontanelle, stigende crp og leucocytter og bare sovna der også. Dehydrert og veldig feberpreget.... Etter mange prøver fikk vi avkreftet lungebet. og rs-virus( takk og lov). Etter behandling av noe jeg ikke husker hva heter og tvangsdrikking, kom hun seg veldig. Fikk dra hjem hvis vi kunne dra innom å ta nye prøver i morgen. Slapp akkuratt innleggelse med sonde!
Så i dag har vært en tøff mamma og pappa dag, men masse gråting og bekymring!