Landstreff!

Er nok flest på denne siden av fjellet ja ;) Blir litt å reise for de fleste uansett tror jeg, men alle kommer seg ihvertfall med fly til Gardermoen uten masse bytter da tror jeg ;)

BV App ★
 
en time fra hgsd ;)
du da?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

E fra sandnes, men bor på moi.. Der alle kjøre forbi! Bodde i hgsd i ca 5-6 mnd eg for snart 3 år siden.. E d oppover mot bergen da elle?
 
Er nok flest på denne siden av fjellet ja ;) Blir litt å reise for de fleste uansett tror jeg, men alle kommer seg ihvertfall med fly til Gardermoen uten masse bytter da tror jeg ;)

BV App ★

Ja det ska ikkje ver problem. Åså e d ikkje problem med tog heller egentlig.. Billigere åg ;) hvis man bestille tidlig :)
 
E fra sandnes, men bor på moi.. Der alle kjøre forbi! Bodde i hgsd i ca 5-6 mnd eg for snart 3 år siden.. E d oppover mot bergen da elle?

dere har en kjekk butikk der da, landstil:) hadde vært dyrt for meg å bodd nærme den;)

ja bor nord for hgsd;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
dere har en kjekk butikk der da, landstil:) hadde vært dyrt for meg å bodd nærme den;)

ja bor nord for hgsd;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja den er på madla senteret og :) har faktisk ikkje vært innom den butikken enda eg bor 5 minutt unna :p og har bodd her to år ;)
 
Ja den er på madla senteret og :) har faktisk ikkje vært innom den butikken enda eg bor 5 minutt unna :p og har bodd her to år ;)
da er du flink!
har vært innom på madla sentwrt noen ganger ja:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
da er du flink!
har vært innom på madla sentwrt noen ganger ja:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja har vært på den butikken men ikke her.. Jobba på madlasenteret for 3 år siden, før hgsd, så snik kikka mye inn når jeg gikk forbi ;)
 
Back
Topp