lindkva
Forumet er livet
Jeg har storkost meg i Bergen!!! Dere er en super duper gjeng!! Skulle trodd vi var en stor venninne gjeng som hadde kjent hverandre i mange mange år!!
Gleder meg til å møte dere igjen :-) :-)
Trone skal jeg vel møte igjen til sommeren, det gleder jeg meg veldig til :-)
Jeg var litt uheldig da jeg skulle hjem.. skulle bli kjørt av escuro til flyplassen, siden trone skulle bli kjørt dit og hennes fly skulle gå 40 min etter meg. Pga mye som skjedde i Bergen sentrum så kom jeg for sent til flyplassen og fikk ikke lov å bli med det flyet jeg skulle... så måtte ombooke fly.. det eneste ledige flyet var det trone skulle ta. så var jo hell i uhell :-) men fy fader så surt å betale nesten 1500!!
På flyet fikk vi byttet plasser med ei, så vi fikk sitte ved siden av hverandre :-)
Så både til og fra Bergen satt trone og jeg ved siden av hverandre :-)
Gleder meg til å møte dere igjen :-) :-)
Trone skal jeg vel møte igjen til sommeren, det gleder jeg meg veldig til :-)
Jeg var litt uheldig da jeg skulle hjem.. skulle bli kjørt av escuro til flyplassen, siden trone skulle bli kjørt dit og hennes fly skulle gå 40 min etter meg. Pga mye som skjedde i Bergen sentrum så kom jeg for sent til flyplassen og fikk ikke lov å bli med det flyet jeg skulle... så måtte ombooke fly.. det eneste ledige flyet var det trone skulle ta. så var jo hell i uhell :-) men fy fader så surt å betale nesten 1500!!
På flyet fikk vi byttet plasser med ei, så vi fikk sitte ved siden av hverandre :-)
Så både til og fra Bergen satt trone og jeg ved siden av hverandre :-)