Landstreff :-)

lindkva

Forumet er livet
Jeg har storkost meg i Bergen!!! Dere er en super duper gjeng!! Skulle trodd vi var en stor venninne gjeng som hadde kjent hverandre i mange mange år!!
Gleder meg til å møte dere igjen :-) :-)
Trone skal jeg vel møte igjen til sommeren, det gleder jeg meg veldig til :-)

Jeg var litt uheldig da jeg skulle hjem.. skulle bli kjørt av escuro til flyplassen, siden trone skulle bli kjørt dit og hennes fly skulle gå 40 min etter meg. Pga mye som skjedde i Bergen sentrum så kom jeg for sent til flyplassen og fikk ikke lov å bli med det flyet jeg skulle... så måtte ombooke fly.. det eneste ledige flyet var det trone skulle ta. så var jo hell i uhell :-) men fy fader så surt å betale nesten 1500!!
På flyet fikk vi byttet plasser med ei, så vi fikk sitte ved siden av hverandre :-)
Så både til og fra Bergen satt trone og jeg ved siden av hverandre :-)

Oooohh, det var jo hell i uhell da!
Men 1500kr??? Fy så surt!!!

Var veldig koselig å møte deg! :o) selv om mitt *nærvær* var kortvarig....

Ja, dette var litt av ei helg :)

eg sto og vente på at DAT skulle åpne innsjekkingen sin.. men ingen sjekk inn mann kom.. til slutt gikk eg bort til Norwegian og spurte om eg kunne sjekke inn min bagasje hos de, sjølv om eg skulle reise med DAT.. jepp det kunne eg, men no var det for seint! insjekkinga stenkte for 3 min siden!!

ARG!!!!!
hdde jo stått i 30 min å sett på fyren!! viste ikkje at eg skulle skjekke inn hos Norwegian når eg skulle reise med DAT..

men etter løping, stressing og å ha kasta så og si alt av toalettsaker, fikk eg ta med alt som håndbagasje :) snille sekuritast dama:)

oj da.. begge trådene kom allikevel..

klypa: godt du slapp å ombooke som megemoticon

Nei, så utrolig kjedelig da, Lindkva!

MEN, det var utrolig koselig å treffe deg i Bergen! Du er en flott dame altså!

Å, fytti, det er litt av en slutt på turen, men håper det andre gjorde opp for det, selv om det svir godt i lommeboken.

Back
Topp