Landstreff!!

Heidi10+12

Gift med forumet
bør vi begynne og planlegge litt?
vi er jo midt i februar alt...og vi har bursdagsbarn i rundt mai og så sommer ferie med mye reiseing, de fleste begynner og jobbe/skole..
så blir det sikkert litt mindre aktivitet fremover..
kan jo være greit og begynne og få ting på plass, så vi vet litt når, hvor ++ hvertfall.. eller???

Hvis det blir diskusjon her, kan jeg få foreslå at det blir en by/et sted med flere alternativer til transport til byen/stedet. Altså at man kan komme seg dit fra flere steder i Norge med mer enn bare fly. Evt alt det blir tilrettelagt for transport hvis det blir et mindre sted (sånn som forslaget om Trysil).

En person må jo ta ansvaret for det.. Hvis ikke blir det bare rot..

Å den personen får nesten bare lage en avstemning på forskjellige datoer, den helgen som får flest stemmer blir det..?? La gjerne avstemningen gå en uke f.eks? Det var sånn jeg gjorde det når jeg tok ansvaret for forrige landstreff hvertfall..

Vi kan aldri finne en helg som passer for alle.. [:)]

er det noen som vil ta det på seg a??
jeg kan godt være med og fikse litt sikkert, men liker ikke og sitte med alt alene!

Jeg tror ikke jeg tar på meg noe nå..
Siden det ikke blir i oslo, og at det blir i sommer.. Så er det liten sannsynlighet for at jeg blir med[:)]

Jeg vil gjerne være med å planlegge :)

Jeg vil ikke være planlegger. Ble mye større oppgave enn jeg hadde forventet. Blir det i sommer er det nok liten sannsynlighet for at jeg blir med. Blir dyr sommerferie i år og bassen skal jo i bhg...
Hadde det vært opp til meg hadde jeg valgt å ha landstreffet når "stormen" har roet seg, kanskje i september en gang...
Hvor spiller ingen rolle, er åpen for det meste, men syns det bør være så rettferdig som mulig for alle mtp pris.

Jeg tenker at vi lager flere avstemninger.

I første omgang:
- HVOR? Med ulike alternativer
- NÅR? Med ulike måneder

Så når det er bestemt:
- NÅR? Hvilken helg den mnd som ble valgt

Så etterhvert blir det tråder angående:
- Hvem trenger hotell
- Forslag til middag fredag, lunsj lørdag, middag lørdag og utested lørdag

ORIGINAL: lillebebis

Jeg tenker at vi lager flere avstemninger.

I første omgang:
- HVOR? Med ulike alternativer
- NÅR? Med ulike måneder

Så når det er bestemt:
- NÅR? Hvilken helg den mnd som ble valgt

Så etterhvert blir det tråder angående:
- Hvem trenger hotell
- Forslag til middag fredag, lunsj lørdag, middag lørdag og utested lørdag

Når det er bestemt hvor det skal være blir det kanskje lettere å finne noen til å ta ansvar for ting?
Blir det stavanger melder jeg meg opp til å være med i planlegging[:D]

ORIGINAL: Stella10

Når det er bestemt hvor det skal være blir det kanskje lettere å finne noen til å ta ansvar for ting?
Blir det stavanger melder jeg meg opp til å være med i planlegging[:D]

Det er nok lurest at de som kjenner stedet er med på planleggingen ja ;)

ORIGINAL: Lilly Andrea

Jeg vil ikke være planlegger. Ble mye større oppgave enn jeg hadde forventet. Blir det i sommer er det nok liten sannsynlighet for at jeg blir med. Blir dyr sommerferie i år og bassen skal jo i bhg...
Hadde det vært opp til meg hadde jeg valgt å ha landstreffet når "stormen" har roet seg, kanskje i september en gang...
Hvor spiller ingen rolle, er åpen for det meste, men syns det bør være så rettferdig som mulig for alle mtp pris.

Sign[:)] er for mye som skjer på sommeren, og i ferien og lignende passer det egentlig veldig dårlig ;) Men hvis ikke får jeg bare bli med på et senere treff :)

Lager avstemning jeg :) Hvis ingen har veldig lyst?

lag avstemning du[:)]

ORIGINAL: janpanmarsipan

lag avstemning du[:)]

Bra lillebebis!
[:)]

Back
Topp