Landstreff

Miriel

Gift med forumet
Jeg kommer desverre ikke likevel... Har utrolig lyst, med dette ser dårlig ut. Snuppa nektet å drikke mme nå, når pappaen skulle roe henne når hun våknet.
Vi er ikke vant til at hun gråter, hun gjør nesten aldri det. Men nå gråt hun skikkelig, og var helt fortvilet. Ville bare til meg.
Han klarte å roe henne så hun sovnet etter en halvtime, men sov så lett at hun våknet med en gang han prøvde å legge henne ned.
Jeg klarer ikke dra fra henne når jeg vet at hun ikke vil sove godt, og ikke vil drikke mer enn noen slurker mme...

Det var utrolig synd da, Miriel.
Håper vi sees en annen gang

søren og altså[&:]

Dumt du ikkje får blitt med.

(kanskje snuppa di brygger på noe? Er jo mye rart som går nå)

Så synd da..

Men siden du er en av de som skulle bodd på hotell så må du nesten ordne opp med de du skulle dele rom med ang betaling.. [:)] Det er ikke for å være kjip at jeg sier det altså.. Men siden det er jeg som har reservert hotell osv så må jeg nesten si det.. [;)]

Ja, jeg tenkte å overføre penger til noen som skal dit. Har sendt sms til Carina [:)]

Æsj, jeg synes dette var skikkelig kjipt. I går sto jeg og pakket og prøvde kjoler og gledet meg.
Men plutselig når hun våknet i ti-tiden i går ble hun helt hysterisk av at han skulle trøste, og nå i dag har hun ikke akseptert at jeg skulle gå på do en gang. Nå sover hun heldigvis.
Begynner sikkert å bli syk... [&o]

det var dumt! men jeg håper på å finne litt ekstra penger så jeg får reist på hotell,så ser egentlig etter noen å dele rom med, men vet jo ikke om dem vil dele rom med meg? jeg skulle nok evt bare blitt en natt

Da blir det sånn at prematurmor2010 tar ovre plassen min på hotellet en natt. Jeg har sendt penger til henne for den natten det står tomt, så har jeg betalt min del[:)]

Back
Topp