Landstreff?

crispy

Elsker forumet
Hadde ikke det vært kjekt med et landstreff??
Hadde vært morsomt å treffe flere av dere =)

Hadde blitt med om det var i Stavanger.. kjenner jeg gidder ikke reise land og strand for sånt.. [8D]

Har veldig lyst å treffe flere[:)]
Men er veldig lat, så enten må det være i nærheten, eller så må jeg i hvertfall ha noen å reise med[;)][:D][:D]

å ja jeg er med,, men må bli til en helg da kankje.... reiser gjerne til vestlande,,om sørlande må jeg ha litt mere peeeng og tid til overnatting... men jeg og elias har veldig lyst

Jo, landstreff skal vi da ha igjen? eller?

Jeg vil også være med[:D]
Men om det blir langt å reise må jeg tenke litt på det..

ORIGINAL: Rød Sol

Ja vi tar et treff hos Kizzapus.. er ikke det sånn ca. midt i mellom [8D] [:D] [:D]
Dessuten har hun et haav av plass hehe [;)]

Jaaa det var god ide [:D]  Hehe.

Blir uansett lang reise for noen... [:)]

Fin signatur du har Crispy!!! Flotte bilder.. [:)] Må si du er veldig flink til å ta bilder..

ORIGINAL: elva*

Fin signatur du har Crispy!!! Flotte bilder.. [:)] Må si du er veldig flink til å ta bilder..

Tusen takk!! [:D] Fant meg endelig en hobby jeg også [8D] Fotografering og redigering[:D]

Det vil alltid bli langt for noen, og alle får ikke vært med hver gang.
Men mener å huske at det ble stemt over tidligere at det skulle være på sørlandet.
Jeg legger opp en vote igjen jeg, for det er jo ikke sikekrt alle er her lengre.

ORIGINAL: Buffeluremamma

Det vil alltid bli langt for noen, og alle får ikke vært med hver gang.
Men mener å huske at det ble stemt over tidligere at det skulle være på sørlandet.
Jeg legger opp en vote igjen jeg, for det er jo ikke sikekrt alle er her lengre.

i hvilken landsdel holder du til da?
ORIGINAL: Kizzapus

ORIGINAL: crispy

Ja vi tar et treff hos Kizzapus.. er ikke det sånn ca. midt i mellom [8D] [:D] [:D]
Dessuten har hun et haav av plass hehe [;)]

Jaaa det var god ide [:D]  Hehe.

Blir uansett lang reise for noen... [:)]

Ja kom kom dere[:)][:)][:)][:)]
Rød sol, du får til å høres ut som jeg bor i en svær villa hehe[:)][8D]

hvor på vestlandet da kizzapus?

ORIGINAL: oblix

Bømlo [:D]

og geografi er jo min sterkeste side[8D][8D] sier meg ikke en skitt[:D][:D][:D] Er døds elendig!!! Langt fra Bergen?

ORIGINAL: Sooola*

Jeg vil også være med[:D]
Men om det blir langt å reise må jeg tenke litt på det..

Samme her, bare at det garantert blir langt å reise og overnatting... [8D]

Tar vi det i Stavangerdistriktet er det lett for folk å komme seg hit, samt vi kan kanskje innkvartere folk litt her og der hjemme hos noen av oss..?[:)]

ÅÅ på Bømlo,,, kankje ikke så lett for dem som reiser kollektivt. ligger to timer fra Bergen ca.. midt imellom haugesund og bergen... men passer strålende for meg.. har masse slekt på bømlo og stord

ORIGINAL: Kizzapus

Bømlo [:D]

og geografi er jo min sterkeste side[8D][8D] sier meg ikke en skitt[:D][:D][:D] Er døds elendig!!! Langt fra Bergen?

Hehe vet du ikke hvor Bømlo er liksom.
Er ca mitt mellom Stavanger og Bergen

Stord har du kanskje hørt om

Blir det på vestlandet har vi en kjellerstue og et ekstra soverom som vi kan ha folk i,vet også om et lokale vi kan låne gratis kanskje..
Ellers så kan jeg åpne huset vårt også [:)]

Back
Topp