Landstreff:

MissIndependent

Gift med forumet
Med eller uten barn?
Blir litt lettere å begynne å plalegge noe hvis jeg får vite om dere vil ha med eller uten barn.
Vet at det er noen som ikke kan hvis det bare blir oss damene.
Og det hadde jo vært koselig å se alle bebisene også[:D]

svarer ikke jeg..for jeg er med enten det er med eller uten[:)] Så jeg ser ann hva det blir[:D]

Så flink du er Bolletroll som ordner og fikser..hehe..litt byggmester Bob, han fikser alt vettu[:D] Bare i en kvinnelig versjon da selvfølgelig!

ORIGINAL: sommerfugler85

svarer ikke jeg..for jeg er med enten det er med eller uten[:)] Så jeg ser ann hva det blir[:D]

Så flink du er Bolletroll som ordner og fikser..hehe..litt byggmester Bob, han fikser alt vettu[:D] Bare i en kvinnelig versjon da selvfølgelig!

Må si meg heeeelt enig [8D][:D]

Flinkis!

[:)]
Skal prøve å gjøre mitt beste iallefall[:)]

Jeg har ikke sjans til å komme uten...

Jeg stemte uten, malthe er så grinete når vi drar bort[&o] han vil ikke være noen andre steder enn der han er kjent, han blir heeeelt umulijus[:'(]

så flink du er som styrer alt dette[:)]
jeg vet ikke helt om jeg kan komme, spørs når d blir og hvor i oslo etc.
men om jeg kommer så vet jeg ennå ikke om jeg tar med snuppa siden d er en lang reise i fra nord til sør. men d får vi nå se nærmere på[;)]

syns kanskje med nå, også om vi kanskje kan få til igjen neste år igjen så uten pga er jo oss som ammer... [:)]

Er samme for oss om det er med eller uten barn. Har jo hele familien vår i oslo begge to så nok av folk som kan sitte barnevakt evt.

Back
Topp