Landstreff - Med eller uten barn?

Skrållan

Forumet er livet
Vil dere ha med ungene, eller ikke? Dette er jo rimelig vesentlig i forhold til videre planlegging, i form av aktiviteter og overnatting.

Om ungene skal være med, så kan vi jo ha et treff på lekeland, grilling på Marinen eller plasking på Pirbadet (eller lignende) på formiddagen, og middag/fest for mammaene på kvelden. Dette gjør så klart at vi må skaffe barnevakt for dem som ikke har det.

Regner med noen kanskje må ha med unger uansett, pga amming og sånn. Og det er så klart helt greit! [:)]

stemte med, men det har ikke noe å si. jeg bor jo så nærme.

ORIGINAL: ^Yakine^

Jeg stemte uten...

her også men kan alltid ta henne med meg[:)]

Jeg stemte for med, er jo litt koselig siden hun er grunnen til at jeg ble kjent med dere. [:)] Men jeg er med uansett.

Jeg vet ikke! Hehe... Her sett at det fort kan bli ungene som er veeeldig i fokus (bra dette altså) men jeg vil ha tid til å skravle med dere også! Hvis vi har med tar jeg med sambo og lar han være brnevakt på kvelden - uten så¨kommer jeg alene! [:)]

ORIGINAL: SillyDilly

Jeg vet ikke! Hehe... Her sett at det fort kan bli ungene som er veeeldig i fokus (bra dette altså) men jeg vil ha tid til å skravle med dere også! Hvis vi har med tar jeg med sambo og lar han være brnevakt på kvelden - uten så¨kommer jeg alene! [:)]

Jeg er også på vet ikke. Hadde jo vært kjempeartig å sett alle ungene som vi har jabba så mye om, men hadde vært godt å ikke hatt dem med også! [8D]

Om det blir med unger, så fikser vi det vel sånn at vi mødre kan treffes på kvelden, uten ungene?

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: SillyDilly

Jeg er også på vet ikke. Hadde jo vært kjempeartig å sett alle ungene som vi har jabba så mye om, men hadde vært godt å ikke hatt dem med også! [8D]

Om det blir med unger, så fikser vi det vel sånn at vi mødre kan treffes på kvelden, uten ungene?

Ja ABSOLUT! [:D] Vil se ungene, men første prioritet er jo å møte dere, og skravle med dere! Og kanskje vise dere Trøndere hvordan man drikker! Hahahahaha... VEEELL! Men litt vin skal nytes!

Var jo lurt å ta med pappan! Han har jo søstra si i Trondheim også så han kan jo henge med de når jeg er opptatt.

Usikker på om ejg stemme for med eller uten barn. Men blir det fæst er det best uten barn[:)][:)]

ORIGINAL: Looney

Usikker på om ejg stemme for med eller uten barn. Men blir det fæst er det best uten barn[:)][:)]

Det er akkurat det... blir det fest, så er vi vel egentlig alle sammen avhengige av å ta med gubbene våre som barnevakter på kvelden.

Det er akkurat det... blir det fest, så er vi vel egentlig alle sammen avhengige av å ta med gubbene våre som barnevakter på kvelden.

Enn vi som ikke har gubbe da? [;)]

Dere sliter! [8D][:D] det er derfor vi må finne en fin løsning om det blir med barn...

Dere sliter! [8D][:D] det er derfor vi må finne en fin løsning om det blir med barn...

Jeg har da noen bekjente i Trondheim, bla.a tanta mi. Årne sæ sekkert sjø[:D]

ORIGINAL: suki

Men er det helt uaktuelt å leie en fin, stor hytte for en helg da. Da kunne vi jo vært bare oss og barna (uten mannfolka). Det kjipe er jo selvsagt om barna er så i hundre over å være på hytte med så mange andre barn at de blir helt koko og umulige å få i seng på kvelden. [:-] 

Men dere som har flere barn, og som har stempt på å ha med barna på treffet, tar dere med alle barna da, eller bare 06-barnet?

Tror ikke ungene hadde roa seg og lagt seg fint på kvelden om vi var på en hytte nei.. [:-] og om mødrene vil ha fest, så er det kanskje ikke så lurt å ha ungene i samme hytte?

Aner ikke om jeg tar med Tobias om det blir med barn... det er vel avhengig av om mannfolka skal være med. Lillemann kan nesten ikke være hjemme alene, hehe.

Jeg har da noen bekjente i Trondheim, bla.a tanta mi. Årne sæ sekkert sjø[:D]

Ja, vi får se hvordan det blir! [:)] Bra du har en løsning om det blir med barn i allefall! [:D]

Har litt lyst til uten barn jeg. For da får jeg best mulighet til å snakke med dere. Har ei sjenert frøken jeg [:)]

Back
Topp