Landstreff for russen på Lillehamer

jas

Forumet er livet
Er det nå i helgen?

[:D]Jess!
Og hvilke minner..... Natt til første mai på Lillehammer... SUKK ,ja det var tider det[:D].

[:-]Ja,jeg har vært russ ,og feiret natt til 1 mai på Lillehammer.... Jeg er jo fra Lillehammer[;)][:D][8D] Og det var før jeg ble avholds kan man si[&:]

ånei... da kan jeg vel bare se langt etter søvn denne helga da.. Forba**a bråkebøtter! Skjønner at dem vil feste å styre, men skjønner på ingen måte at det må skje i 3-4 uker, og FØR dem faktisk har bestått eksamen og er FERDIG med skole! Bare i Norge man klarer å gjøre en sånn skikk logisk.. [:@]

ORIGINAL: Najila

ånei... da kan jeg vel bare se langt etter søvn denne helga da.. Forba**a bråkebøtter! Skjønner at dem vil feste å styre, men skjønner på ingen måte at det må skje i 3-4 uker, og FØR dem faktisk har bestått eksamen og er FERDIG med skole! Bare i Norge man klarer å gjøre en sånn skikk logisk.. [:@]

Har du vært russ? Og tror du de ville bråket mindre om 3-4 uker?? [:D]

ORIGINAL: SandergulletsMamma

ORIGINAL: Najila

Har du vært russ? Og tror du de ville bråket mindre om 3-4 uker?? [:D]

Nei, jeg ville ikke være russ,feira heller når jeg faktisk var ferdig på skolen[;)]
Nei, men dem trenger da ikke å feste å bråke i over 3 uker uansett! Ta ei helg, å feir seg ferdig liksom?? Vis meg ETT anna land som har en så tåpelig tradisjon som den norske russetia er, flatfyll og spetakkel i ukesvis, å så midt i eksamenstia??
Hadde det bare gått utover dem selv så hadde det vært en ting, men når alle andre som ikke er russ plages med bråk, spy og ufyselig oppførsel døgnet rundt syns jeg ikke det er no stas..

Back
Topp