Landstreff for min andre gruppe

lykkeligsmurf

Flørter med forumet
I helgen har vi hatt landstreff for 2.gang i den andre termingruppen min fra BV. Det var så koselig. Vi hadde det skikkelig gøy og jeg hadde 4stk på overnatting hos meg. Fredag var vi ute og spiste, lørdag hadde vi hjemmefest hos meg og i dag så reiste alle hjem igjen. :D Gleder meg allerede til neste gang jeg treffer noen fra den herlige gjengen og håper sånn at vi kan få et slikt godt vennskap her inne og. 

åå, så koselig! =) =)

Jeg har fått meg flere venninner både fra juli08 og juli10! :D 

Det er så gode venner å ha! :D Man blir jo ganske godt kjent selv om det er gjennom dataen og kommende treff! :D

Live2Learn skrev:
åå, så koselig! =) =)

Jeg har fått meg flere venninner både fra juli08 og juli10! :D 

Det er så gode venner å ha! :D Man blir jo ganske godt kjent selv om det er gjennom dataen og kommende treff! :D

Ja. Det er så koselig. Vi har blitt en kjempe gjeng som virkelig støtter hverandre i tykt og tynt. :)

Slik har vi hatt det på juni10 også. Jeg har ikke hatt anledning til å være med på noen av landstreffene, men har likevel fått hilse på en del av de flotte damene. Veldig glad for at jeg gikk overtid og fikk bli kjent med de damene der :) Håper også det kan bli sånnt her inne :)

Back
Topp