Frøken Stjert
Forumet er livet
Jeg har tatt på meg et ansvar nå på å sette igang starten på neste landstreff. Har satt igang diskusjonen på facebook og må nesten skrive her også så jeg er sikker på at jeg når alle!
Edit: Vær så snill og si ifra om hvilken dato som passer for deg. Ikke start noen avstemning, jeg vil veldig gjerne notere ned selv hvem og når det passer. Hvis du ser at du kan flere datoer så gi beskjed om det også.
Noen har med barn og noen kommer uten barn. Det er helt greit, det er opp til hver enkelt. Vi kan fint ha et opplegg hvor de som ikke kan dra ut på byen kan samles og kose seg uten at de føler de går glipp av noe. Av erfaring fra forrige landstreff så gikk det helt fint at vi delte oss opp litt innimellom, så lenge ingen blir gående alene! Jeg skriver opp hvem som melder at de kommer med og hvem som melder at de kommer uten for å få en oversikt på det...
De som hittil har meldt seg som planleggere er: Sneipen Peipen, CLJ, Bolla82, KatrineIsabell og jeg... Noen flere? Jo flere jo bedre!
Her er de som har meldt sin interesse i å bli med til Bergen og hva de ønsker. Dette er ikke en endelig påmeldelse, bare de som har lyst til å være med og når de eventuelt kan.
Jeg oppdaterer denne listen etter de kommentarene jeg leser her og på facebook. Gi beskjed om noe er feil/må korrigeres.
-------------------------------------------------------------------------------------------
DA ER AVSTEMNINGEN AVSLUTTET OG TIDEN BLE:
12-14.august!
Jeg skjønner at du som ikke kan denne helga blir lei deg og skuffa, men da får vi bare håpe at du får bli med på neste.
For det kommer nok til å bli flere landstreff! Vi hadde nok ikke klart å finne en dato som hadde vært perfekt for absolutt alle
Nå har vi funnet tid og sted og nå må jeg nesten overlate videre planlegging av hotell og opplegg til de andre planleggerne, for jeg kommer ikke til å være her så mye mer nå i mai siden det er siste innspurt i eksamenslesing for min del. Håper dere er fornøyd med måten vi avgjorde dette på... og jeg gleder meg til å treffe dere igjen i Bergen i august!
Edit: Vær så snill og si ifra om hvilken dato som passer for deg. Ikke start noen avstemning, jeg vil veldig gjerne notere ned selv hvem og når det passer. Hvis du ser at du kan flere datoer så gi beskjed om det også.
Noen har med barn og noen kommer uten barn. Det er helt greit, det er opp til hver enkelt. Vi kan fint ha et opplegg hvor de som ikke kan dra ut på byen kan samles og kose seg uten at de føler de går glipp av noe. Av erfaring fra forrige landstreff så gikk det helt fint at vi delte oss opp litt innimellom, så lenge ingen blir gående alene! Jeg skriver opp hvem som melder at de kommer med og hvem som melder at de kommer uten for å få en oversikt på det...
De som hittil har meldt seg som planleggere er: Sneipen Peipen, CLJ, Bolla82, KatrineIsabell og jeg... Noen flere? Jo flere jo bedre!
Her er de som har meldt sin interesse i å bli med til Bergen og hva de ønsker. Dette er ikke en endelig påmeldelse, bare de som har lyst til å være med og når de eventuelt kan.
| Interesserte i treff |
Med/uten barn |
5-7. aug |
12-14.aug |
9-11.sept. |
16-18.sept |
| Sneipen Peipen |
X |
X |
|||
| CLJ | X | X | X |
X |
|
| Bolla82 | X | X | X |
X |
|
| Sol76 | uten | X |
X |
||
| KatrineIsabell | uten |
X | X | X |
X |
| Babyline86 | X |
X | X |
X |
|
| Windy | uten |
X |
X |
||
| *B&T* |
uten |
X |
|||
| mor2010 |
uten | X | X | ||
| Linnzzz | uten |
X |
X |
||
| *Nina&Vesla | med | ||||
| TVS89 | med |
X |
X | ||
| Ariana1983 | X |
||||
| Mormarion |
X |
X |
|||
| S.M.A.R.T | med | X |
X |
||
| VL | X | X | |||
| Vesla87 | uten | ||||
| Frøken Stjert | uten | X | X | ||
| Tonii80 |
uten |
X |
|||
| AinaJosefine |
uten |
X |
X |
X |
X |
| BNE |
X |
X |
|||
| meo |
X |
X |
X |
X |
|
| LilleSitron |
med og uten |
X |
X |
||
| JK81 | med | X | X | X | X |
| mamma lykke | med og uten | X | |||
| Candykikk | uten | X | X | X | |
| Nitapus | |||||
| Ambriel | X | X | |||
| Sylvia80 | X | X | X | X | |
| 1100 Malleleo speedy80 |
med og uten uten barn |
X |
X X |
X X |
X X |
| Tønna | uten | X | X | ||
| Sweetmum_28 | uten | X | X | X | X |
| Antall |
stemmer |
20 | 24 | 17 | 17 |
-------------------------------------------------------------------------------------------
DA ER AVSTEMNINGEN AVSLUTTET OG TIDEN BLE:
12-14.august!
Jeg skjønner at du som ikke kan denne helga blir lei deg og skuffa, men da får vi bare håpe at du får bli med på neste.
For det kommer nok til å bli flere landstreff! Vi hadde nok ikke klart å finne en dato som hadde vært perfekt for absolutt alleNå har vi funnet tid og sted og nå må jeg nesten overlate videre planlegging av hotell og opplegg til de andre planleggerne, for jeg kommer ikke til å være her så mye mer nå i mai siden det er siste innspurt i eksamenslesing for min del. Håper dere er fornøyd med måten vi avgjorde dette på... og jeg gleder meg til å treffe dere igjen i Bergen i august!
Et i tidlig august i Bergen og en helg sent i september? Kanskje det som er i september kan for eksempel være på en mindre plass, kanskje på ei hytte?