-LANDSTREFF BERGEN- *oppdatert*

Frøken Stjert

Forumet er livet
Jeg har tatt på meg et ansvar nå på å sette igang starten på neste landstreff. Har satt igang diskusjonen på facebook og må nesten skrive her også så jeg er sikker på at jeg når alle!

Edit: Vær så snill og si ifra om hvilken dato som passer for deg. Ikke start noen avstemning, jeg vil veldig gjerne notere ned selv hvem og når det passer. Hvis du ser at du kan flere datoer så gi beskjed om det også.

Noen har med barn og noen kommer uten barn. Det er helt greit, det er opp til hver enkelt. Vi kan fint ha et opplegg hvor de som ikke kan dra ut på byen kan samles og kose seg uten at de føler de går glipp av noe. Av erfaring fra forrige landstreff så gikk det helt fint at vi delte oss opp litt innimellom, så lenge ingen blir gående alene! Jeg skriver opp hvem som melder at de kommer med og hvem som melder at de kommer uten for å få en oversikt på det...

De som hittil har meldt seg som planleggere er: Sneipen Peipen, CLJ, Bolla82, KatrineIsabell og jeg... Noen flere? Jo flere jo bedre!

Her er de som har meldt sin interesse i å bli med til Bergen og hva de ønsker. Dette er ikke en endelig påmeldelse, bare de som har lyst til å være med og når de eventuelt kan.
 Interesserte i treff
 Med/uten barn
 5-7. aug
12-14.aug
9-11.sept.
16-18.sept
 Sneipen Peipen
    X
X

CLJ    X  X X
X
 Bolla82    X  X X
X
 Sol76  uten     X
X
 KatrineIsabell uten
 X  X X
X
 Babyline86   X
 X X
X
 Windy uten
  X
X

*B&T*
uten
  X

mor2010
 uten X

Linnzzz uten
  X
X

*Nina&Vesla  med    

TVS89 med
X
 X

Ariana1983   X

Mormarion
  X

X
 S.M.A.R.T  med X
X

VL
X X

Vesla87 uten

Frøken Stjert uten X X

Tonii80
uten

X
AinaJosefine
uten
X
X
X

X

BNE

X
X

meo

X
X
X
X
LilleSitron
med og uten
X
X

JK81 med X X X X
mamma lykke med og uten X
Candykikk uten X X X
Nitapus
Ambriel X X
Sylvia80 X X X X
1100
Malleleo
speedy80
med og uten

uten barn
X

X
X
X

X
X

X
Tønna uten X X
Sweetmum_28 uten X X X X
Antall
stemmer
20 24 17 17
Jeg oppdaterer denne listen etter de kommentarene jeg leser her og på facebook. Gi beskjed om noe er feil/må korrigeres.

-------------------------------------------------------------------------------------------
DA ER AVSTEMNINGEN AVSLUTTET OG TIDEN BLE:
12-14.august!

Jeg skjønner at du som ikke kan denne helga blir lei deg og skuffa, men da får vi bare håpe at du får bli med på neste. emoticon For det kommer nok til å bli flere landstreff! Vi hadde nok ikke klart å finne en dato som hadde vært perfekt for absolutt alleemoticon 

Nå har vi funnet tid og sted og nå må jeg nesten overlate videre planlegging av hotell og opplegg til de andre planleggerne, for jeg kommer ikke til å være her så mye mer nå i mai siden det er siste innspurt i eksamenslesing for min del. Håper dere er fornøyd med måten vi avgjorde dette på... og jeg gleder meg til å treffe dere igjen i Bergen i august!emoticon

Jeg har kjempelyst til å være med men første helga er jeg i Spania og den andre helga må jeg mest sannsynlig jobbe for å ta igjen litt.. Passer egentlig best for meg i september eller oktober men da kan jeg heller være med neste gang

Jeg hadde eventuellt kommet uten barn :)

Da kan ikke jeg komme på treff :( første helga er den etter Adrian har begynt i barnehagen, og andre helga er helga rett før skolen starter tror jeg, så da får jeg håper jeg er heldigere med neste landstreff igjen :)

Hei sett meg opp begge helgene for vet ikke når jeg kan siden jeg ikke har fått turnusen for etter someren enda. Men så må jeg også ta i forbehold at jeg kanskje flytter inn i hus også en av helgene :P

Ambriel skrev:
Da kan ikke jeg komme på treff :( første helga er den etter Adrian har begynt i barnehagen, og andre helga er helga rett før skolen starter tror jeg, så da får jeg håper jeg er heldigere med neste landstreff igjen :)

Kan du senere da? I september/oktober?

Hmm.. egentlig så passer det best for meg i september.. 

Jeg tenker at i august er det mye nytt med bhg-start for lillesøster og skole-start igjen for storesøster.. er kanskje ok å være hjemme og ha kontrollen da..  ;)  (stole rpå pappaen altså.. men..  er nå greit å være der.. he-he..)

Hvis vi tar det i september så kanskje fler har sjansen til å være med, med tanke på at da er det litt siden sommerferie og man har kanskje samlet opp litt penger igjen..

Eneste som ikke passer for meg i september er helga 17..  Det er 7 år's-dagen til Iver og da ønsker jeg å være hjemme for å gjøre det fint i hagen hans. :)

Frøken Stjert skrev:
Ambriel skrev:

Kan du senere da? I september/oktober?

Mest sannsynlig ja :D lettere å få barnefri også da evt :)

Hva med... og dette er bare et forslag... to landstreff? emoticon Et i tidlig august i Bergen og en helg sent i september? Kanskje det som er i september kan for eksempel være på en mindre plass, kanskje på ei hytte?

EDIT: Forslaget har blitt nedstemt! Vi konsentrerer oss kun om det neste landstreffet nå.... emoticon

Jeg kan begge de helgene i august, tror jeg.

Jeg bor en time fra Bergen, så kan komme med barn på dagen, og uten på kvelden.

Senere i høst er jeg glatt med på hytte-tur!

Skriver her også jeg :)

Jeg kan kun 12.-14. aug.

De andre helgene er enten mannen eller jeg bortreist..

12-14 aug passer for meg. bor en halv t fra bergen så hadde da tatt natalie med på dagen og uten hun om kvelden

dytter denne opp.

interesse-listen er nå oppdatert emoticon

Kjempeflott tabell du har laget. 

Vi er med barnet :) 
Det kan være at vi kan andre helger enn de to som er avkrysset, men vet ikke noe ennå. 

S.M.A.R.T. skrev:
Kjempeflott tabell du har laget. 

Vi er med barnet :) 
Det kan være at vi kan andre helger enn de to som er avkrysset, men vet ikke noe ennå. 

Takk skal du haemoticon

Det er notertemoticon

Jeg drar UTEN barn  :D

Jeg vil gjerne være med!
Vi har ingen umiddelbare planer som står i veien for noen av helgene, men begynner jo i jobb igjen i august og aner ikke hvilken turnus jeg får... Må da jobbe hver tredje helg. Så foreløbig kan jeg alle helgene med forbehold om jeg må jobbe... 
Med eller uten barn, vet ikke enda... :)

Sylvia80 skrev:
Jeg vil gjerne være med!
Vi har ingen umiddelbare planer som står i veien for noen av helgene, men begynner jo i jobb igjen i august og aner ikke hvilken turnus jeg får... Må da jobbe hver tredje helg. Så foreløbig kan jeg alle helgene med forbehold om jeg må jobbe... 
Med eller uten barn, vet ikke enda... :)

ok, da har jeg satt deg opp på alle alternativene og holdt dette med eller uten barn bare åpent.

På tabellen har jeg skrevet opp antall stemmer på de forskjellige datoene.

Sjekk når dere får mulighet,stem på dato også har jeg fristen ut dagenemoticon

Back
Topp