Landstreff ansvarlige

Jeg vil gjerne komme altså! [:D] Men er mer på den uten barn nå egentlig... Greit å ta en husmorferie!! [;)]

Jeg stemte "med barn", men angrer meg faktisk..hehe.. tror det hadde vært kjekkere uten... mer rolig og avslappet, og bedre anledning til å bli kjent med folk.. blir fort mye kav med ørten små rundt gulvene..hehe..

hva med 25-27 mars da? da kan jo crispy også, siden Eirik ikke jobber da.. (siden den helga som var foreslått i april ikke passte for så mange... og to uker etterpå er det påske..)

jeg er med om det blir uten barn og senest mulig (blir i spania hele mars og får penger 20 april)[:)]

ORIGINAL: elva*

Hørtes kjekt ut med treff hjemme hos deg S.Reve... alltid så koseligt hos deg.. [:)]

så koselig og høre [:D]

27 har jeg bursdag og skal feire det med familie,men vi kan jo prøve oss på april engang,sleng gjerne ut noen datoer!
Plutt,ja er ikke så usentralt,men jeg har bil og det har crispy også,så vi skal nok få henta deg [:D]
JA til fyllefest [:)]

JAAA til fylla treff [;)][:D]

Fylletreff er ikke egnet for gravide ! Såeh da Tor jeg venter til neste gang , trist men ! Hadde jO forsåvidt ikke drikki uansett da men :p er ikke så glad i det . Hmmm..

ORIGINAL: Rød Sol

Jeg tror begrepet fyllatreff kan misforstås... det så jeg når 95% meldte avbud når jeg skulle ha "jentefest".. (selv om tanken var bare en kosekveld)
vi hadde jo bare litt alkohol til maten og litt kos utover kvelden.. langt ifra noe fyll..
og hvem som helst kunne være med i grunn både med/uten barn [:)]

Men viss dere mener fyllafest er det jo fyllafest [8D] [:D]
Er med uansett jeg viss d passer den helgen. Men drikker ikke så mye jeg da..

jeg blir med hvis det passer, selv om jeg er gravid... kjekt å treffe nye folk selv om jeg ikke kan drikke selv [:)]

Kan gjerne kalle det husmor ferie med litt alkohol og masse godt humør! hehe.

Jeg hadde veldig lyst å komme til deg, rød sol den gangen men jeg følte jeg ikke kunne siden seb var totalt avhengig av puppen og jeg var så usikker på alt.. Men nå hadde jeg kommet på flekken! hehe.

ORIGINAL: crispy

Kan gjerne kalle det husmor ferie med litt alkohol og masse godt humør! hehe.

Jeg hadde veldig lyst å komme til deg, rød sol den gangen men jeg følte jeg ikke kunne siden seb var totalt avhengig av puppen og jeg var så usikker på alt.. Men nå hadde jeg kommet på flekken! hehe.

Ja ikke sant!Signerer alt!

Husker fortsatt drinkene du hadde laget til den kvelden! LITT fristende da!! hehe. Såååååå hvis du vil ha eller være med på fest, så bare gi meg en lyd [8D][;)] Hihihi

Er avholds her men tenke kankje det ikke ble så ille siden flere var gravide. Men regner ikke med det hadde blitt så rølpete.

Hvis det er kosekveld er det ikke noe stress. !
Sleng ut en avstemming da, og kanskje den som tilbyder og ha det hjemme hos seg ?

vi kan jo slå følle ned over[:D]
ORIGINAL: BenedicteOgSpira

Sleng ut en avstemming da, og kanskje den som tilbyder og ha det hjemme hos seg ?

Klart :)
ORIGINAL: plutt

vi kan jo slå følle ned over[:D]
ORIGINAL: BenedicteOgSpira

Back
Topp