Landstreff ansvarlige

plutt

Elsker forumet
VIP
Ja det ble vell vestlande i April måned som ble avstemt på tidligere tråder.. så da syns jeg faktisk Stavanger område e reelt sted for dem fra Bergen og dem fra Kristiansand... og så er dem så flink å treffes der nede he he så . For oss andre e det langt uansett..

Men poenge mitt e det to vestlenger som melde seg som ansvarlige???

Heng meg den som vil om jeg tråkke noken på foten om jeg tar styring her no...[:D]

nytt forslag, hva med 9-10 april??... to uker før påskehelga...

allerede i april... oisann!! trodde man skulle vente til sommern jeg...

men enig med du, to ansvarlige fra vestlandet[:)]

9-10 april passer for meg [:)]

ja rotet meg tilbake til avstemingen som var for en stund siden å da var det april som ble flest stemmer på..

Synes Stavanger er et veldig godt forslag Plutt.. [:D] Da har jeg og **Lykke** også sjangs å komme, hvis formen tillater det [:)] Tør ikke ut å reise for å gå på noe treff, siden jeg er gravid og formen er veldig varierende..(og samme gjelder jo **Lykke også) Og pga det vil jeg heller ikke ha noe ansvar for noe..

Men.. siden det allerede er tilbudt overnattingsplass hos både S.Reve og Cassandra.. (hvis ikke alle har lyst å sove i hytter da..)¨
Og S.Reve også har sagt at hun har tilgang på lokale det går an å bruke, om det trengs det..
Så foreslår jeg hytteutleie på Reveparken... tror det var 400 kr for en natt.. eller 800 for hele helga.. for en 8 mannshytte.. (de har flere hytter da.. så går jo an å leie så mange hytter der som trengs isåfall.. og eventuelt samles i ene hytta når man ikke sover..)
Reveparken hytteutleie ligger ved Orre Stranden, som faktisk er en av Norges fineste sandstrender.. så om folk vil lufte huet litt, så kan det være godt med en tur i sanden.. [:D]

Reveparken er ikke så langt å kjøre fra S.Reve.. kanskje 5-10 min.. og heller ikke så langt fra lokalet hun har tilgang på (ettersom jeg har forstått... beklager hvis dette er feil..) [:)]

Blir det Stavanger da, for da går det Ann og ta fly. Tror selv jeg kommer til og kjøre. Men er veldig for at to vestlendinger styrer :) Vil gjerne ha en plass hos noen og sove:)

den helga er jeg på party med klassa mi fra ungdomsskolen...

søren altså!!

http://www.reveparken.no/ er det her??

ORIGINAL: elva*

Synes Stavanger er et veldig godt forslag Plutt.. [:D] Da har jeg og **Lykke** også sjangs å komme, hvis formen tillater det [:)] Tør ikke ut å reise for å gå på noe treff, siden jeg er gravid og formen er veldig varierende..(og samme gjelder jo **Lykke også) Og pga det vil jeg heller ikke ha noe ansvar for noe..

Men.. siden det allerede er tilbudt overnattingsplass hos både S.Reve og Cassandra.. (hvis ikke alle har lyst å sove i hytter da..)¨
Og S.Reve også har sagt at hun har tilgang på lokale det går an å bruke, om det trengs det..
Så foreslår jeg hytteutleie på Reveparken... tror det var 400 kr for en natt.. eller 800 for hele helga.. for en 8 mannshytte.. (de har flere hytter da.. så går jo an å leie så mange hytter der som trengs isåfall.. og eventuelt samles i ene hytta når man ikke sover..)
Reveparken hytteutleie ligger ved Orre Stranden, som faktisk er en av Norges fineste sandstrender.. så om folk vil lufte huet litt, så kan det være godt med en tur i sanden.. [:D]

Reveparken er ikke så langt å kjøre fra S.Reve.. kanskje 5-10 min.. og heller ikke så langt fra lokalet hun har tilgang på (ettersom jeg har forstått... beklager hvis dette er feil..) [:)]

ORIGINAL: plutt

http://www.reveparken.no/ er det her??

ja stemmer det [:)]

hva med helgen før, er det flere som kan da??

Hva med å bare ta en ny avstemning for hvilke helger som kan være aktuelle? Er jo en stund siden det ble snakket om landstreff sist.[:)]

Men,om det blir treff uten de små,noe jeg stemmer for og vi ikke blir himla mange så kan vi ha det hjemme hos meg,jeg sender mann og barn bort [:D]

Jeg er desverre bortreist den 8-10 april.

ORIGINAL: S Reve

Men,om det blir treff uten de små,noe jeg stemmer for og vi ikke blir himla mange så kan vi ha det hjemme hos meg,jeg sender mann og barn bort [:D]

Yey! Men då må vi ta en helg som eirik ikke jobber! Håper virkelig virkelig at det blir en helg jeg kan.. hehe.
Jeg kan ikke helgen før eller helgen etter.. Samboeren jobber annenhver helg. [:)]

ORIGINAL: crispy

Yey! Men då må vi ta en helg som eirik ikke jobber! Håper virkelig virkelig at det blir en helg jeg kan.. hehe.
Jeg kan ikke helgen før eller helgen etter.. Samboeren jobber annenhver helg. [:)]

hvilken helg kan du?

Jeg kan alle partall uker[:)]

dere får finne en dato er igrunn samme for meg.[:D] har ingen planer fremover. men som jeg skjønner riktig er det da ment som fylletreff når det er uten unger?

Hørtes kjekt ut med treff hjemme hos deg S.Reve... alltid så koseligt hos deg.. [:)]

ikke at du skal legge ut noe adresse her. men bor du sån forholdsvis sentralt eller i hvertfall sån at det går komme dit uten bil... Jobber hart med denna lappen men klarer det ikke til april[8D]

Back
Topp