**** LANDSTREFF 2012! ****

Trone

Gotta love ebay
VIP
Siden vi er så godt i gang med mimring og bildefremvisning fra årets landstreff så drar jeg i gang med snakk om neste års LT! :) :) 

Jeg vil bare lufte stemningen på om folk vil ha LT til neste år også? 
Beybin og jeg kan arrangere treff her nede hvis det er ønskelig?

Muligens ta det i juni? Da er de fleste komfene ferdige... :/

Vi tenkte å legge opp ett litt anderledes opplegg enn det vi har hatt tidligere. Det koster jo litt å reise på treff og da har vi lyst å ha ett opplegg som ikke krever så heidundrande mye penger hele veien.

Det vi har snakket om, som ett par forslag, er å dra i dyreparken på lørdagen. Da kan folk ha med seg mat i stedenfor å kjøpe mat i parken (det er svinedyrt grøss) og på kvelden kan vi ha grillfest hos meg :) Mannebeinet har allerede sagt at han rømmer hus, hahahah!!!!
Søndagen kan vi ta en piknik i en av parkene i byen f.eks eller evt på stranden som er rett nedenfor her.

Hotell kan vi sjekke opp i om vi kan få grupperabatter på, samme med grupperabatt i dyreparken. Busskort kan vi sjekke opp i om greie priser også. 
Btw, Sørlandssenteret er rett ved siden av dyreparken for de som heller vil svi av penger på shopping ;)

Hvordan er stemningen for dette? 

Liker! Liker! Bare si når så setter jeg meg på toget ned :D Tøffe tøffe tøffe tøffe tuttuuuuut!! ;)

JAaaaaaaaaaaaaa...og jeg skal få lurt med meg rocky´s å :)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! E E MED!!!!!

Tror jeg skal hive meg på om jeg får henge påemoticon

Im in, always :D haha.. 

Men det hørtes supert ut :)) Comfort hotel i kristiansand har jo 1498,-(coop hotellkupp) for 2 netter i dobbeltrom :D woop wooop :) så om vi bestiller tidlig så e jo det BILLIG :D hehe.. 
Så tar jeg med mannebeinet i dyreparken og drar alene på grillfest :D wiii :) 

Jeg er klar til å trykke bestill nå altså.. seriøst, vil treffe dere igjen :D Så vi kjører ned fredags morgen :D ooooh yes :D 

Da tar vi dyreparken til neste år istedet for i år.. done deal :D da får det heller bli nammskogan i år :D 

Kjempe kjempe koselig å treffe dere :D 

Me er med :D :D

Så skal eg unngå å bli gravid, slik at eg skal føde i Juni. Men går det tog frå Bergen?? Eg kan jo føde i Juli :P :P

Jeg er SÅÅÅÅÅ med!!!!! Men kan vi ikke ta det allerede i august? ;) Hihihi! Just can't wait!!!

Jeg er med :)

Weeeee!!!!! :D :D :D :D Det klør i fingrene etter å begynne å booke og planlegge allerede nå, hahahah!!!! 

Men det er jo ikke avgjort enda da. Så må jo vente litt til da ;)

CrazyBeautiful skrev:
JEG KOMMER, JEG KOMMER, JEG KOMMER!

Var det et greit svar eller hur?

signerer denne frøkenen eg!
Men synes vi kan ta det i august eg! Nå i august!! hihi

Hadde vært dritgøy å tatt det i august allerede!! Hehehe!!
men da måtte det blitt uten meg ialle fall. Skal i bryllup til Linn i aug, samt spare opp til bryllupsreisen i sept.. 

Men er fremdeles nysgjerrig på responsen på nytt LT atlså!

Hva med juli? Jeg kan delta i planleggingen :)

JEg KOMMER uten tvil denne gangen... uansett å det er hen, men større sjangse om det er på sørlandet.  angrer på at jeg ikke ble med til bergen!!!

hmm men  noen må bli med meg på shopping en gang før den tid, for på den tiden bør vekten ha blitt redusert med 25 kg! å da har jeg ikke noe å gå med! hihihihi

Grunnen til at vi ikke har skrevet noe om juli, er fordi det er fellesferien og veeeldig mange lager planer om å reise vekkvekk da. Pluss det er ikke alle i en familie som har ferie samtidig og da er det ikke lett å reise.
(T og jeg får ikke ferie samtidig i år, snufs)

men dytte litt på denne jeg for å få enda flere svar!!

Back
Topp