LANDSTREFF 2010

Skrållan

Forumet er livet
Ja, da har det dukket opp flere ønsker om et landstreff i løpet av året! [:)] Dette blir nok hovedtråden, med alt vi har bestemt. Kommer til å oppdatere hovedinnlegget etterhvert, med diverse info.

Det er snakk om et treff i Trondheim. Det ligger jo midt i landet, lett for både søringer og nordinger og komme seg dit. August er foreslått, og det passer vel kanskje best. Da er Silly ferdigfødt (får vi virkelig håpe! [;)]), fellesferien er over, også kan vi jo prøve å ta det før barnehageoppstart og skolestart?

Jeg kommer til å lage noen avstemningstråder, samt at dere kan komme med ønsker og meninger i denne tråden. Det blir stemt over hvilken helg vi skal ta, om vi skal ha med kidsa eller ikke... og ikke minst - hvem kommer og ikke! [:)]

Dette blir moro jenter, enn at det tok oss 4 år å arrangere landstreff... [:)]

ja, om det blir i trheim skulle jeg vel klare å komme[:)]

jeg og[:D]

Å så artig! Jeg kommer gjerne til Trondheim, ikke no problem. [:)] Men det må bli før 21. august for da reiser vi til Kreta i to uker.

Haha - ja håper da VIRKELIG jeg er ferdigfødt da ja! Det jeg tenkte på er kanskje å ta med sambo + barn pga amming, og bos hos onkelen og tanten hans, så da kan jeg være med på treff om dagen med barn og kvelden uten barn[:D] Ooooh yeah!

Har begynt å tenke litt på overnatting.. vi er nok flere som trenger en god seng å sove i! [;)] Har sett litt på dette:
http://www.p-hotels.no/photels/pris/

Hotellet ligger sentralt på Nordre ("hovedgata" I Trondheim), er billig og bra, vi får frokost på døra... Her tenker jeg vi kanskje kan bo både med og uten unger? I tillegg får man 50 kr avslag i prisen om man er medlem i Facebook-gruppa til P-hotels.

Nå må vi ikke glemme at jeg jobber i Thon Hotels og har rabatt. [;)] De har to hoteller i Trondheim. Jeg betaler 400 kr og får vennepris til dere på 600 kr for dobbeltrom per natt.

ORIGINAL: McBaby

Nå må vi ikke glemme at jeg jobber i Thon Hotels og har rabatt. [;)] De har to hoteller i Trondheim. Jeg betaler 400 kr og får vennepris til dere på 600 kr for dobbeltrom per natt.

Genialt! [:D]

Hvordan ligger flyplassen i forhold til sentrum[8|]

ORIGINAL: buffi

30 min med flybuss

ORIGINAL: buffi

Ganske langt unna... flyplassen ligger nemlig ikke i trondheim engang, den ligger på Stjørdal! [;)] Men går tog og flybuss jevnlig, tar ca 20-25 min med flybussen inn til sentrum.

Jeg er med!!

Jeg også- regner med vi er tilbake fra sommerferien til da[:)]

ORIGINAL: suki

Jeg har veldig lyst til å ta en tur. [:)]

Du kan jo reise med meg og Silly!!

jeg ofså kunne tenkt medg å være med ja. men jeg vet ikke helt hvor vi er hen på den tida...
og det vet vi ikke helt enda.
men jeg hiver meg på om jeg kan!! har famile der som jeg kan bo hos også!!!

Dytter litt på denne jeg! [:)]

Noe spesielt dere kan tenke dere å finne på da? Spørs jo om det blir med barn eller ikke, så klart! [;)]

Back
Topp