Landskampen

Her er barnet lagt, pizzan står i ovnen, ølet godgjør seg i kjøleskapet, og vi er klar for kamp[:)][:)][:)]
Skulle gjerne vært på Ullevål i dag!

Gubben har kapret fjernkontrollen....  Kan gå opp da, men sofaen oppe er ikke like god..
Blir nok bv og strikking og så skal jeg gjors på å stille dumme spørsmål om kampen underveis..

typ "hvem er norge?" "hvilken side spiller norge på?" "hva er offside?"

skal se den ja - men er ikke helt HIPP HURRA, men litt patriot kan man si[:D][:D][:D] ser kun landskamper ell RBK jeg[:D]

For en gangs skyld er ikke gubben superduperivrig over fotballkamp, men vi blir nok å se den likevel[:)]

ORIGINAL: Gollemor

Her er barnet lagt, pizzan står i ovnen, ølet godgjør seg i kjøleskapet, og vi er klar for kamp[:)][:)][:)]
Skulle gjerne vært på Ullevål i dag!

Samme her!
*gleder meg*

ORIGINAL: Dollface

Gubben har kapret fjernkontrollen....  Kan gå opp da, men sofaen oppe er ikke like god..
Blir nok bv og strikking og så skal jeg gjors på å stille dumme spørsmål om kampen underveis..

Haha! Jeg hadde tilta[:-][:D]
Men jeg skjønner greia. Jeg bruker å gjøre det når gubben har mast seg til å få se bilgreier på Discovery.

ORIGINAL: Niceday

skal se den ja - men er ikke helt HIPP HURRA, men litt patriot kan man si[:D][:D][:D] ser kun landskamper ell RBK jeg[:D]

ja absolutt[:D][:D][:D] sambo er hakket mer ivrig enn meg da, men liker fotball når det er store/viktige kamper[:)]

regner med jeg klare å få ryddet ut av sykroken nå for mannen har tatt fjernkontrollen
jeg takler ikke fotball.

men kanskje greit når det kommer en eller 3 nye maskiner inn i huset at jeg får en ryddig sykrok

Jeg og mamma ser kampen, og mannen lager middag [:D] Men han skal se kampen han og etterhvert [8D]

ORIGINAL: Merino

Driter i hele fotballen. Samme gjør heldigvis mannen [8D]

ORIGINAL: Niceday

Samme her bare det er vikiing stede for RBK[8D]

Mannen har vært i Oslo og sett på Top Gear, så tok han fjernkontrollen når han kom hjem..sukk..Godt vesla er våken enda, så han ikke får konsentrert seg helt[;)].

Min kjære skal få lov til å se den ja[:D] Sitter her og nikker og smiler når han forteller hvorfor de gjør sånn og sånn og hvem som er hvem og bla bla bla, han er jo så glad for at jeg prøver i hvertfall[8D]

ORIGINAL: Gollemor

ORIGINAL: Dollface

Haha! Jeg hadde tilta[:-][:D]
Men jeg skjønner greia. Jeg bruker å gjøre det når gubben har mast seg til å få se bilgreier på Discovery.

Jeg har allerede rukket å spørre om hvilken farge Norge har i dag.. [8D]

jeg tar gjerne i mot flere tips til "idiotiske spørsmål å stille sin mann under en fotballkamp.."
Uten å bli avslørt sånn med en gang da.. [8D]

Back
Topp