Landlord bleier (Rema 1000)

Ragnhild79

Elsker forumet
Noen som har prøvd Landlord bleiene? De er jo mye billigere enn Pampers og Libero. Har ei venninne som bruker dem til snuppa si (9 mnd nå), og har vært veldig fornøyd med både str 3 og 4 (bruker str 4 nå). Jeg ser ingen grunn til å ikke prøve dem når det er nesten halv pris av Pampers og Libero, men lurer på om noen her har erfaringer?

Jeg har også lurt litt på å gi dem et forsøk...Husker du fra hvilken str de går? Har brukt first price bleiene til storesnuppa, men måtte vente en stund før hun var tung nok. Har vært kjempefornøyd med dem, de passa henne 10 ganger bedre enn pampers, og like bra som libero.

Ser ut til å gå fra 6 kg og opp. Trodde det var fra 5 kg jeg:
Landlord bleier:
Midi 6-11 kg
Maxi 7-16 kg
Junior 12-25 kg

ORIGINAL: Ragnhild79

Ser ut til å gå fra 6 kg og opp. Trodde det var fra 5 kg jeg:
Landlord bleier:
Midi 6-11 kg
Maxi 7-16 kg
Junior 12-25 kg

[:)]

flere venninner av meg som bruker de og skryter av de.. har blitt anbefalt de når lillegutt blir stor nok[;)]

bare hørt positivt om de jeg.Men blir de mye billigere om man benytter seg av disse bleieavtalene da?Vi bruker rimis pampersavtale på storebror ihvertfall.

Det blir latterlig mye billigere selv etter bleieavtale ja...Er jo fortsatt snakk om over 10 kr pakka etter bleierabatt, og i tilegg er det vel omtrent 50 bleier i pakka, i motsetning til i underkant av 40 eller noe hos pampers...Forøvrig er jo pampersbleiene i jumbopack på Rema 1000 også skummelt mye billigere enn 4 for 3 avtalene...

Prøvd Landlord til storesøster på natten, men de lakk. Ellers er vi fornøyde med First Price sine på storesøster. Til lillebror bruker vi fortsatt Pampers. Er ikke "tung" nok enda.

Back
Topp