Lander her

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Med disse testene fra i dag kan jeg nok trygt si at jeg hører til her, 4+0 i dag.
Det må sies at jeg har litt blandede følelser denne gangen, dette blir min fjerde, to på 9 og 10 fra tidligere ekteskap, og en liten gutt som fyllte ett år den 19. april med min samboer. Det føles skremmende å bli firebarnsmor og jeg og samboer har for øyeblikket noen problemer i forholdet som det ikke er usannsynlig vil gjøre at jeg er alene igjen innen januar:sorry: Hjelper kanskje heller ikke på at jeg vet at jeg blir veldig dårlig, så det blir litt flaut å fortelle dette til arbeidsgiver når jeg kom tilbake på jobb etter perm for under tre mndr siden. Pusher 40 gjør jeg også, jeg ble 39 i mars:nailbiting:
Men det er et lite liv, og jeg vet jo at jeg kommer til å elske h*n uansett livssituasjon jeg er i:Heartred
Så ja...hei:hello:laughing002
20230428_091558.jpg
 
Jeg fikk en koselig følelse av å lese tråden din, håper alt går bra, det gjør det vel til slutt! :Heartpink
Høres ut som en litt komplisert livssituasjon du nå står i. Jeg er oppi årene selv og det er nok komplisert her også, men vi får det til! :)
Sender over masse styrke og klemmer! :Heartpink
 
Jeg fikk en koselig følelse av å lese tråden din, håper alt går bra, det gjør det vel til slutt! :Heartpink
Høres ut som en litt komplisert livssituasjon du nå står i. Jeg er oppi årene selv og det er nok komplisert her også, men vi får det til! :)
Sender over masse styrke og klemmer! :Heartpink
:Heartred
Som du sier, vi får det til! Alt går om ønsket er stort nok :Heartred
Lykke til til deg:love7
 
Aww
Skremmende med nr 4, men de som har så mange sier at det ikke er så særlig mye mer enn 3.
Håper at utfordringene løsner
 
Velkommen! Høres tøft ut å stå i, håper alt ordner seg på best mulig måte for deg :Heartred
 
Back
Topp