Lampe ved nattamming/bleieskift?

Vi har bare hatt døra på gløtt og evt brukt mobilen ved behov for mer lys de få ukene baby trenger hjelp til å koble seg på puppen.

Vi samsov da. Og bleier ble byttet på badet om det var behov for det.
 
Bruker en batteridrevet en med små lys som står på hele natten. Må jeg skifte bleie bruker jeg bare lommelykten på mobilen i tillegg.
 
Veggmontert liten lampe med dimmer. Har vært kjempefin.
Bruker den i tandem med telefon og andre lys selvsagt.
 
Er denne jeg har siklet mest etter. Syns dere den fungerer fint? Gir den nok lys til amming og skifting, men likevel ikke for mye lys så hele verden våkner? :)

Vi har vært veldig fornøyd. Brukt den til begge våre og nå har barna hver sin stående på romme som lyser når de gir lyd fra seg. Den kan dimmes helt ned så du omtrent ikke ser og opp til en sterk nattbordslampe. Så du kan tilpasse lysstyrken etter behov :)
 
Vi har taklampe med dimming og rgb-skifting, så den blir nok genial til sånt, å ha lyset på svak rødt er nok til at man kan se alt og samtidig ikke blir pling våken
 
Kjøpt en på ikea, et pinnsvin som jeg er kjempe fornøyd med :)
Så på den selv, men var ikke sikker på om den ga nok lys. Synes du den lyser nok til nattestell/amming?

Vi har stellebordet på gangen utenfor badet (pga. lite bad), og har hengt opp en lyslenke med hvite bomullsballer (noe a la dette). Det gir et diffust og mykt lys, men lyser opp nok til å se hva man gjør. Lille elsker også å se på de så det er også en fordel.

For ammingen bruker vi juletrelys :p Vi har de samlet i en ball ved sengen så det ikke blir for skarpt lys når vi ammer. Det fungerer greit for nå, gir god men ikke for sterk belysning.
 
Så på den selv, men var ikke sikker på om den ga nok lys. Synes du den lyser nok til nattestell/amming?

Vi har stellebordet på gangen utenfor badet (pga. lite bad), og har hengt opp en lyslenke med hvite bomullsballer (noe a la dette). Det gir et diffust og mykt lys, men lyser opp nok til å se hva man gjør. Lille elsker også å se på de så det er også en fordel.

For ammingen bruker vi juletrelys :p Vi har de samlet i en ball ved sengen så det ikke blir for skarpt lys når vi ammer. Det fungerer greit for nå, gir god men ikke for sterk belysning.
Ja, jeg synes det... til bæsjebleier er det bare å flytte den litt nærmere :)
 
Back
Topp