H *høstmamma* Elsker forumet 13 Aug 2007 #1 Hvilken farge har dere på lampen på barnerommet. Da tenker jeg på dere som har lampe over sengen. Skal begynne å innrede og har lyst på en lampe i behagelig farge, ikke sjokk-farge! Hva kan dere anbefale?
Hvilken farge har dere på lampen på barnerommet. Da tenker jeg på dere som har lampe over sengen. Skal begynne å innrede og har lyst på en lampe i behagelig farge, ikke sjokk-farge! Hva kan dere anbefale?
papayamammaen Forumet er livet 13 Aug 2007 #2 Det lurer jeg også på! [:)] Det har jo blitt så mørkt ute nå at man må nesten ha på litt lys der inne for å kunne se om jenta puster [&:][:)]
Det lurer jeg også på! [:)] Det har jo blitt så mørkt ute nå at man må nesten ha på litt lys der inne for å kunne se om jenta puster [&:][:)]
Buffi Forumet er livet 13 Aug 2007 #3 Vi kjøpte en ole brum lampe vi på Living..Akkuratt passe med lys...Men vi har lysdimmer på den så vi kan justere opp og ned på lydstyrken da[:)]
Vi kjøpte en ole brum lampe vi på Living..Akkuratt passe med lys...Men vi har lysdimmer på den så vi kan justere opp og ned på lydstyrken da[:)]
H *høstmamma* Elsker forumet 13 Aug 2007 #4 Men hva er egentlig vitsen med slike lamper over sengen? Når dem blir større og vil "lese" i sengen så bør vel lyset være lenger ned på veggen eller??
Men hva er egentlig vitsen med slike lamper over sengen? Når dem blir større og vil "lese" i sengen så bør vel lyset være lenger ned på veggen eller??