Lammeskinnspose

jabe

Første møte med forumet
Har noen erfaring med bruk av vognpose i lammeskinn? Har funnet en kjempefin pose på barnashage.no. Synes det er noe sjarmerende og retroaktig over skinnposer, men vil gjerne høre litt om noen har erfaring med bruken av lammeskinnspose før jeg kjøper den.

Jeg har lammeskinnsp. men har ikke begynt å bruke den enda[:)] men svigerinna mi fødte to prematur tvillinger i vinter som var å da anbefalte jordmoren at hun skulle kjøpe sånne poser for d var så varme og gode...skulle vis holde ekstra på varmen!!!! tror ialle fall ikke d er noe dårligere en vanlige dunposer!!![:D]

Da burde du sjekka Lammy sin dunpose hos http://www.toffeliten.no kvalitetspose som også kan vaskes[8D]
ORIGINAL: Missi

Jeg har lammeskinnsp. men har ikke begynt å bruke den enda[:)] men svigerinna mi fødte to prematur tvillinger i vinter som var å da anbefalte jordmoren at hun skulle kjøpe sånne poser for d var så varme og gode...skulle vis holde ekstra på varmen!!!! tror ialle fall ikke d er noe dårligere en vanlige dunposer!!![:D]

lammeskinnsposen som jeg har kan vaskes på ull prog.
ORIGINAL: snella deg

Da burde du sjekka Lammy sin dunpose hos http://www.toffeliten.no kvalitetspose som også kan vaskes[8D]
ORIGINAL: Missi

Noen som kan sammenligne lammeskinnspose og voksipose?

Kan voksiopsen være plenty, selv om jeg bor i Tromsø?
Knøttet ventes i januar, jeg veier litt for og imot begge løsningene..

Noen som har sett noen skikkelige forbrukertester?

De jeg har pratet med sverger til voksiposen så jeg kjøpte det...Men tror ikke det har så mye å si, begge er bra[;)]

Har voksipose til jenta mi(født i desember), og hun har vært god og varm![:)] og jeg bor i indre troms......[:)]

Jeg har lammeskinnposen frå nøstebarn. Er veldig godt fornøyd med den[:D] men har ikkje prøvd noe anna, så jeg kan ikkje sammenligne. Han er alltid god og varm [:D]Eneste som er litt dumt er at det ikkje går an å åpne den. Savner ein glidelås rundt kanten[&:]

De har en på tilbud på www.barnashage.no til 1999,-. Den er ganke lik Nøstebarn sin. Forskjellen er at den på barnashage.no har økologisk stoff utenpå og at den har glidelås helt runt, slik at man kan bruke den som vanlig lammeskinn også.

Jeg sverger til skinnposen de kaldeste dagene og voksiposen ellers.

Back
Topp