lammeskinnspose eller voksipose??

Lillespire2024

Glad i forumet
hva anbefaler dere? har ingen erfaring med noen av delene.. her jeg bor er været veeldig skiftende, kjempekalt en dag, plutselig varmegrader samme dagen..

noen med erfaring/tips??

Jeg har voksipose jeg.. Grunnen til at jeg valgte det var at jeg syns det var mer praktisk når ungen ble litt større.. Syns ikke lameskinnet dekket like bra oppover halsen og slikt..men det er smak og behag

Vi har begge deler, og jeg er veldig fornøyd med både voksi og ullpose.
Ullposen er av den gamle typen, tykk og god og varm.
Voksiposen er også veldig varm. Og utrolig praktisk hvis du skal bevege deg inn og ut, f.eks fra tur og inn i huset, kjøpesenter e.l. Du kan bare åpne den uten å vekke lille gullet, så du ikke koker ungen innendørs.
Ullposen min har ikke åpning i siden, så den bruker vi bare hvis vi kun skal være utendørs.
Har arva begge to, men hadde nok satsa på voksipose om vi måtte kjøpe noe. Den varer mye lengre enn ullposen, og kan lukkes tettere rundt overkroppen enn ullposen.
Bare pass på at du har plass til voksipose i vogna di før du kjøper den!

Lykke til[:)]

Jeg har dunpose, og det funker kjempebra! Den kan åpnes i bunnen, så hun kan bruke den neste vinter også, men da med beina utenfor[;)] Den er kjempevarm, og kan kombineres med saueskinn under for eksempel, eller ullteppe inni.

Jeg kjøpte merket ticket to heaven, finnes i alle mulige farger og koster "bare" 900[;)]

Har begge og like fornøyd,men bruker skinnposen akkurat nå. Synes den er så fiiiiiiiin [:D]

Har hatt akkurat samme dilemmaet, Linn Renathe, og har etter nøye overveielser gått for Voksipose - som junior nå ønsker seg til jul. [;)]
Hatt avstemning både her og på Generell, og Voksi vinner over skinn med knapp margin.
Går for Voksi fordi den varer lenger, fordi han slipper å ha på seg så mye tøy når han ligger i posen, og fordi den kan lukkes ganske tett oppe - han liker å styre med hendene, får ham aldri til å ha dem innenfor kanten på en skinnpose. [:D]
Voksien blir også bra "koseteppe" når man er på besøk - bare brette ut på gulvet så kan han ligge der. [:)]

Ja, jeg er enig i at skinnposer generelt er "penere", men valgte ut fra hensynene over. Skulle gjerne hatt begge jeg også, men står litt på pengene... [8|][8D]

Jeg sverger for voksipose jeg.
Har begge deler men bruker som oftest voksiposen. Ser litt ann hva jeg skal om jeg skal ut. Skal jeg ut å shoppe og jeg vet det blir mye ut og inn velger jeg sauskinnsposen som ikke er så langt opp i halsen men om jeg bare skal være ute er det voksi som dekker skikkelig..

Back
Topp