lammeskinn?

LykkeLille

Forelsket i forumet
Noen som vet hvor man kan få kjøpt korthåra lammeskinn (ikke gult) til en grei pris? Har foreløbig finni et på reflex til 499...

uff da jeg har bare sett de gule jeg. og da til 299 og 399. Er ikke alltid like enkelt å finne fram i disse junglene av barne ting. holder på bli gal selv av alt som vi bør må og trenger til babyen.

ORIGINAL: Mari3

uff da jeg har bare sett de gule jeg. og da til 299 og 399. Er ikke alltid like enkelt å finne fram i disse junglene av barne ting. holder på bli gal selv av alt som vi bør må og trenger til babyen.

Er mye ja, jeg ender vel opp  med det til 499 tenker jeg men er jo litt galskap og betale så mye mer bare pga farge..
Dyttter litt jeg, kanskje noen som vet?

Ingen?

Jeg skal kjøpe på Nøstebarn. Men, det koster 950... Men, har vært behandlet for babybruk helt fra det var sau[:D]

Har fått reklame fra Coop Mega idag og de har et fint hvit lammeskinn til Kr 299.[;)]  Så jeg håper du bor nær en CoopMega butikk.

ORIGINAL: KarinaA

Har fått reklame fra Coop Mega idag og de har et fint hvit lammeskinn til Kr 299.[;)]  Så jeg håper du bor nær en CoopMega butikk.

Fant i reklamen fra coop Obs, men det så ut til å være langhåra, men takk[:)] Kanskje jeg skulle kjøpt et til gulvet bare, de så fine ut[:)]

når du sier korthåra tenker jeg på kuskinn. har ikke sett korthåra lammeskinn.. har til under 300 på ikea, hvite og gråe

ORIGINAL: UneMi

når du sier korthåra tenker jeg på kuskinn. har ikke sett korthåra lammeskinn.. har til under 300 på ikea, hvite og gråe

hehe, neida er ikke kuskinn... syns jeg ser babyen ligger der i et kuskinn.... Er lammeskinn som er klipt slik at det ikke er så lange hår på de, er somregel det de selger i babybutikker...

dytt

de har på babyproffsen, men det brunsorte der koster 6-700 svenske. om ikke mer...?!?
Men de er jo mer enn dobbel størrelse av det de har på barnas hus og babyshop...

Jeg kjøpte da de hadde halv pris eller noe på dem tidligere i sommer... ;)

(jeg kjøpte gult jeg da, men de hadde brun-sort også... ;))

ORIGINAL: *Plomma*

Jeg har grått fra ikea, men det er vel ikke akkurat behandlet så veldig bra for babyer.

Ser de har på KID også, er de også behandlet med mye kemikalier??

Mener å ha sett på Jysk, men det var vel også gult?? hmm

Jeg tenkte å kjøpe på Barnas Hus, rundt 300 kr.
Må jo være bra nok når de selger det der mener jeg.

http://www.bansull.no/maindesign.asp?aid=9697&gid=4855

Dette har vi! Å det kan man vaske i vaskemaskina på ullprogram![;)]
Kjempegodt![:)]

Vi har nøstebarn sitt, det koster rundt 900,- men det er verdt det. Kjempe bra skinn, som er for babyer. Ingen farlige kjemikalier, og kan vaskes om å om igjen uten å bli ødlagt. Kjøper du et billig på ikea f.eks, blir det ødlagt etter vasker og da ender du opp med å kjøpe flere. Å da har du plutselig brukt så mye som et på nøstebarn!

Back
Topp