Lammeskinn

Jusom

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Juligull2021
Hvor kjøpte dere lammeskinn? Syntes prisen varier veldig. Også må Det være kortklipt.
 
Vi har et fra Barnas Hus etter storebror. Skal bruke det igjen om det overlever en runde i vaskemaskina.
 
Kjøpte brukt lammeskinnspose som kan deles i to - slik at jeg kan bruke halve posen sammen med dyne i starten.
 
Jeg kjøpte fra Barnas Hus da de hadde tilbud :)
 
Jeg har også kjøpt fra Barnas Hus. Det kan også vaskes om det skulle være behov for det :)
 
Sikkert noen som er veldig uenige i vårt valg, men vi har langhåret fra ikea, hadde det med førstemann også, har fungert utmerket :) vasket de har vi også gjort, uten trøbbel ;)
 
Hadde ett for mange år siden, vaska det i maskina og vips hadde jeg 3 lamme skinnslapper... var ikke ett billig ett så var veldig skuffet.. mulig vaskedama var årsaken:hilarious:
 
Hadde ett for mange år siden, vaska det i maskina og vips hadde jeg 3 lamme skinnslapper... var ikke ett billig ett så var veldig skuffet.. mulig vaskedama var årsaken:hilarious:
Haha huff. Jeg klarte nettopp å ødelegge bilstolposen våres i vaskemaskinen. Det var helt klart min feil.. følte meg som verdens dummeste "husmor" haha, og attpåtil var det forloveden som endte opp med å sy den sammen igjen :hilarious:
 
Haha huff. Jeg klarte nettopp å ødelegge bilstolposen våres i vaskemaskinen. Det var helt klart min feil.. følte meg som verdens dummeste "husmor" haha, og attpåtil var det forloveden som endte opp med å sy den sammen igjen :hilarious:

Sånn mann sanker husmorpoeng :hilarious:
 
Back
Topp