lammeskinn?

HaRemamma

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Aldri brukt det til noen av mine, da de har vært vår og sommer barn :) Nå når jeg blir å ha baby på vinteren, og bor på en plass hvor det pleier være ganske kaldt om vinteren, så tenker jeg kjøpe ett. Hvilken vil dere anbefale?

Vi kjøpte det standard fra Barnas Hus. Naturfarget, korthåret. Hadde det til førstemann også, synes det holdt seg greit! Også har vi bestilt Bugaboo sitt originale til vogna, jeg har litt angst for ting som ikke egentlig passer, så da vet jeg at det er passe bredt, langt og har hull til seler på riktig plass! :D Men det var uforholdsmessig dyrt da...

Har kjøpt da venner sier de har brukt det masse. Var akkurat salg på Barnas Hus til 299,-. Hadde mange igjen på Barnas Hus på Ullevål Stadion om du bor i Oslo. Kjøp korthåret isåfall. Er det som er anbefalt til disse små.

Hmm, vi har en garver i familien, så har en del lammeskinn derfra, tenkte ikke på å kjøpe et som var spesialtilpasset vogn.. ser jo at jeg kanskje trenger det når lillemann skal sitte, men enn så lenge så får vi det til å passe med de vi har tenker jeg

Nøstebarn sitt til soving i senga. Stort og godt. Men dyrt da, fikk heldigvis i gave.
Ellers har jeg med hull til seler i vogna. Fra barnas hus. Synes baby blir mye mindre klam av å sove/sitte på lammeskinn.

Aldri brukt det til noen av mine, da de har vært vår og sommer barn :) Nå når jeg blir å ha baby på vinteren, og bor på en plass hvor det pleier være ganske kaldt om vinteren, så tenker jeg kjøpe ett. Hvilken vil dere anbefale?

Vi kjøpte et på IKEA. Funker fett det. :) Laget hull i selv til seler i vognen. Det er sykt kaldt der vi bor, og skinn+pose holdt junior god og varm. :)

Jeg hadde til største snuppa og hun er sommer barn. Det skal jo regulere temperaturen bra uansett vinter, vår, sommer og høst :)

Back
Topp